رویای کراس سواران و آفرودهای رامسری براى احداث پیست به واقعیت می پیوندد

چاپ

به گزارش رامسرنوین، رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان رامسر در این جلسه گفت: حدود سه ماه از زمان آغاز فعالیت هیئت جدید گذشته است و در این مدت اقداماتی را نیز انجام دادیم.

مهندس کاوه ببری اظهار داشت: برگزاری مراسم تودیع و معافه اعضای جدید هیئت، برگزاری مسابقات چند جانبه موتورکراس کوهستان در روستای گرسماسر از جمله فعالیت های ما بود و آوازه مسابقات کوتور کراس کوهستان در گرسماسر نیز در تمام کشور و فدراسیون پیچید که در شهری چون رامسر مسابقه ای در این سطح و به صورت استارت دست جمعی برگزار شده و جا دارد مجددا از همه عوامل برگزاری این رقابت مهیج تشکر و قدردانی نمایم.

وی ادامه داد: به دنبال زمینی براى احداث پیست موتور کراس و رشته اتومبیلرانى آفرود هستیم تا این آرزوی دیرینه که به یک کار نشدنی در این چند ساله تبدیل شده هر چه زودتر عملیاتی گردد و با چند ارگان نیز نامه نگارى انجام شده است.

ببری تصریح کرد: چند زمین را مد نظر داریم که در صورت جواب مثبت کار احداث را شروع می کنیم و با رایزنی های انجام گرفته هزینه فنس و کارهای اجرایی و عمرانی پیست نیز فراهم شده که در صورت به اجماع رسیدن هیئت رئیسه و نامه نگاری ها، کارها با قدرت انجام می شود.

در ادامه جلسه حاج علی اسلامی نائب رئیس هیئت از لزوم احداث پیست در رامسر سخن گفت و ابراز امیدواری کرد که برای پیشبرد اهداف هیئت باید تمامی اعضا همدل و همراه باشند.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان رامسر نیز طی سخنانی گفت: هیچ کس نمی تواند در انجام کاری عوامل هیئت را محبور نماید و در احداث پیست نیز چون عوامل هیئت به این رشته علاقه مند و خواستار پیشرفت این رشته جذاب در شهرستان هستند در صدد احداث پیست هستیم.

مهندس سبحان خبازیان همچنین از برگزاری دو مسابقه اتومبیلرانی رالی خانوادگی و مسابقه اتومبیلرانی درگ ۴٠٠ متر بعد از ماه صفر خبر داد و افزود: تا پایان سال جاری میزبان یک دوره مسابقه آفرود هم خواهیم بود.

در ادامه جلسه اعضای هیئت چند تصمیم زیر را به شور نهاد و تصمیمات زیر با تایید جمع گرفته شد.

همه موتور سواران داراى موتور بالاى ٢۴٩ سی سی باید عضو هیئت شوند تا اجازه تردد و مسابقه و حضور در پیست را پیدا کنند. موتور های بدون گمرکی که وضعیت شان مشخص است ولی موتور هایی که برگه گمرکی و سند دارند هم باید عضو هیئت باشند‌. همه موتور های بالای ٢۴٩ سی سی سند دار هم از لحاظ نیروی محترم انتظامی غیر قانونی هستند و توقیف می شوند غیر از این که عضو هیئت باشند و نامه هیئت داشته باشند.

به هیچ کس بعد از توقیف موتور نامه هیئت برای آزادی داده نمی شود و فقط به کسانی نامه داده می شود که در زمان اعلام ثبت نام عضو هیئت شده باشند.

تایید زمین زیر پل صفارود برای احداث پیست موتورکراس و اتومبیلرانی آفرود

با توجه به تغییر مدیریت کارتینگ تله کابین رامسر و ضمن تشکر از زحمات آقای محمد کوچکی، صحبت و رایزنی هایی با مدیریت مجموعه تله کابین رامسر برای برگزاری مسابقه کارتینگ، آموزش و مسابقه دریفت و اسلالوم در آن مجموعه انجام شده است.

انتخاب حاج علی اسلامی و مهندس خبازیان برای نامه نگاری و پیگیری جهت در اختیار گرفتن زمین زیر پل صفارود از فرمانداری شهرستان برای احداث پیست نیز انجام شد.

در پایان جلسه نیز احکام حاج علی اسلامی نایب رئیس هیئت و مصطفی اتحادی مشاور هیئت توسط گلدشتی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر اهدا شد.

خبر: محمدرضا جنت قربانی