پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 28 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 16185
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۴ آبان, ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    ابراز امیدواری مطهری به لغو تدریجی حصر خانگی

    نایب رییس مجلس شورای اسلامی گشایش‌های جدید برای محصورین را موجب تقویت وحدت ملی عنوان و ابراز امیدواری کرد که حصر خانگی به تدریج از بین برود.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، نایب رییس مجلس شورای اسلامی گشایش‌های جدید برای محصورین را موجب تقویت وحدت ملی عنوان و ابراز امیدواری کرد که حصر خانگی به تدریج از بین برود.
    علی مطهری اظهار داشت: به نظر می‌رسد شرایط جدیدی برای آقایان میرحسین موسوی، مهدی کروبی و خانم رهنورد به وجود آمده و ملاقات‌های اخیر با آن‌ها نشان می‌دهد گشایشی در وضعیت آن‌ها حاصل شده و بنا دارند قدری فضا را باز و شرایط جدیدی ایجاد کنند.

    وی افزود: امیدوارم این وضعیت ادامه یابد و به تدریج حصر خانگی از بین برود البته ما از مسئولینی که این تصمیم را گرفته‌اند تشکر می‌کنیم چرا که در شرایط موجود کشور این کار می‌تواند به وحدت ملی کمک کند. من فکر می‌کنم خیلی به نفع کشور است که این کار انجام شود.

    نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: با توجه به برنامه‌ای که آمریکا برای ما دارد و می‌خواهد با فشار‌های اقتصادی و سیاسی ما را به زانو در بیاورد هر قدر در داخل متحدتر و مستحکم‌تر باشیم به نفع کشور است.

    مطهری با بیان اینکه «محصورین مصلحت کشور را کاملا درک می‌کنند» گفت: هیچ نگرانی وجود ندارد که با آزادی آن‌ها در کشور ناامنی ایجاد شود بلکه آن‌ها خودشان دلسوز انقلاب و اسلام هستند و بار‌ها گفته‌اند که اصل ولایت فقیه را قبول دارند بنابراین به نظرم ادامه حصر بیش از این وجهی ندارد و ما امیدواریم این روند ادامه پیدا کند تا به زودی مساله حصر فیصله پیدا کند.

    وی در پایان با بیان اینکه «حل و فصل موضوع حصر از وعده‌های انتخاباتی حسن روحانی بوده است» تصریح کرد: حل این موضوع می‌تواند یکی از آثار همراهی و تعامل گسترده آقای روحانی با گروه مقابل باشد و عدالت حکم می‌کند آن‌ها نیز مصلحت کشور را در نظر گرفته و تعامل و همراهی متقابل داشته باشند.