پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 16184
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۴ آبان, ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    سخنان امام‌جمعه سابق تنکابن در خصوص عدم خداحافظی در جلسه آخر:

    پیغاممان را از دور به اهالی تنکابن رساندیم اما همچنان فریادهای شدید مردم به ما ابلاغ می‌شود

    امام‌جمعه سابق تنکابن با بیان اینکه احساس کردم که خداحافظی امروز ما در جلسه مجددا مورد اعتراض شدید قرار گیرد، گفت: پیغاممان را از دور به اهالی تنکابن رساندیم ولی بااین‌حال، همچنان اعتراضات، ناله‌ها و فریادهای شدید مردم به ما ابلاغ می‌شود.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از تنکابن۲۴، ظهر دیروز در خطبه‌های نماز جمعه تنکابن اعلام شد که حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر امام‌جمعه تنکابن که راهی کربلا هستند از مردم این شهرستان خداحافظی کرده و برای امامت شهری دیگر انتخاب شده است.

    موجی از اعتراضات از این اقدام جابجایی و عدم خداحافظی حجت‌الاسلام پوراکبر در فضای مجازی ایجاد شد.

    حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر در گفت‌وگو با خبرنگار ما با تایید این خبر، در مورد عدم خداحافظی از مردم تنکابن، اظهار کرد: در مرحله قبلی که دستور رفتن ما صادر شده بود، با اعتراض شدیدی از طرف مردم تنکابن مواجه شد و ناچارا شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه تصمیمش را لغو کرد.

    وی افزود: من فکر کردم اگر خودم به نماز جمعه بروم و این خبر را اعلام کنم، احتمال ایجاد مشکل و تنش شدید در جلسه است، بنابراین از حضور در جلسه آخر امتناع کردم.

    امام‌جمعه تنکابن با بیان اینکه احساس کردم که خداحافظی ما در جلسه مجدداً مورد اعتراض شدید قرار بگیرد، گفت: پیغاممان را از دور به آنان رساندیم ولی بااین‌حال، همچنان اعتراضات، ناله‌ها و فریادهای شدید مردم به ما ابلاغ می‌شود.

    این مسئول، شهرستان نور را محل خدمت بعدی خود اعلام و تصریح کرد: گمان کردم اگر بدون تنش و مشکلی جلسه برپا شود، تصمیم‌گیری برای شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه راحت‌تر باشد.

    پوراکبر اضافه کرد: واگذاری عملی میدان برای هرگونه تصمیم بهتر است و بنده تصمیم گرفتم به عزیز دیگری واگذار کنم.

    وی در پایان با تأکید بر ارادتش نسبت به اهالی محترم شهرستان تنکابن، گفت: بعضی از شهروندان تنکابنی از این روش بنده استقبال کردند و آن را موجب حفظ آرامش جلسه دانستند.