مردم و مسئولان رامسری در راهپیمایی ۱۳ آبان ۹۶ چه گفتند

چاپ

به گزارش رامسرنوین، خبرنگار ما به دل جمعیت با شکوه مردم انقلابی رامسر رفت و با گفتگوهای کوتاه از مردم و مسئولان نظرشان را در مورد ۱۳ آبان پرسید.

یکی از دانشجویان حاضر در راهپیمایی روز ۱۳ آبان را روزی تاریخی در انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: تسخیر لانه جاسوسی و کشتار دانش آموزان در ۱۳ آبان سال ۵۶ نماد اقتدار و عزت انقلابیون ایران اسلامی است.

وی افزوذ: ما همچنان همانند دانشجویان اول انقلاب پای آرمان های انقلاب هستیم و در این راه تا هدف اصلی خود با شهادت ایستاده ایم.

محسن فلکی مقدم از طلبه های جوان حوزه علمیه المهدی رامسر که خود را اوایل صبح در محل شروع راهپیمایی رسانده بود در گفتگویی بیان کرد: امروز آمده‌ام تا بگویم که ما هستیم و انقلاب اسلامی با تمام آرمان‌هایش همچنان ادامه دارد و ما همانند روز اول انقلاب شعار مرگ بر آمریکا را فریاد خواهیم زد.

سرهنگ جعفری فرمانده سپاه رامسر نیز اظهار کرد: مردم رامسر باز هم ثابت کردند در همه صحنه های انقلاب حضور دارند و روحیه استکبارستیزی مردم و مسئولین که امروز هم در راهپیمایی ۱۳ آبان شاهد آن بودیم قابل تحسین است و جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: هر وقت با روحیه انقلابی و استکبارستیزی حرکت کنیم در همه عرصه ها پیروز خواهیم شد و در عرصه جنگ نرم هم امروزه جوانان با روحیه ولایت مداری موفق خواهند شد

جعفری در پایان از اصحاب رسانه رامسر به جهت حضور و پوشش خبری حماسه روز ۱۳ آبان تقدیر و تشکر کرد.

باقر سلیمی معاون فراماندار رامسر در گفت وگویی تصریح کرد: جمعیت امروز نشان دهنده انزجار ملت ما نسبت یه استکبار جهانی که در راس آن امریکا جنایتکار قرار دارد و همچنین پاسخی به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا، ترامپ است.‌

فرماندار رامسر در ادامه اظهار کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال یکی از راهپیمایی های پرشور و فعال در مقایسه راهپیمایی های سال های گذشته بود.

وی اضافه کرد: مردم با حضور خود ثابت کردند همچنان در تداوم رهنمود های مقام معظم رهبری می کوشند و در خط انقلاب حرکت می کنند و تا زمانی که آمریکا از دشمنی و ستیزه گری خود با ملت های دیگر دست بر ندارد این روند مردم انقلابی ما هم نیز ادامه دارد.

فرماندار از فعالین رسانه ای نهایت تقدیر و تشکر را داشت و گفت امروز هم مثل سابق شاهد حضور فعال و پر شور اصحاب رسانه شهرستان بودیم.

یکی از ریش‌سفیدان حاضر در محل آغاز راهپیمایی ۱۳ آبان رامسر در پاسخ به سوال اینکه چرا  از کار و زندگی خود زدید و در این راهپیمایی شرکت کردید، گفت: من به عشق ولایت و رهبرم آمده‌ام و همیشه انقلابی خواهم ماند.