پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 16070
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۲ آبان, ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    تابناک! حماقت یا خیانت؟

    کانال اینترنتی تابناک بانام تابناک پلاس در یک اقدام عجیب در گزارشی ویدئویی با تقطیع مصاحبه حسین دهباشی با سرباز روح الله رضوی با استناد به اینکه سرباز در اکثر تظاهرات های ضد انگلیسی و آمریکایی حضور دارد، وی را عامل بالقوه نفوذی دانسته که از هند برخاسته و برای ایران هزینه سازی می کند.

     به گزارش  رامسرنوین به نقل از بلاغ، کانال اینترنتی تابناک بانام تابناک پلاس در یک اقدام عجیب در گزارشی ویدئویی با تقطیع مصاحبه حسین دهباشی با سرباز روح الله رضوی با استناد به اینکه سرباز در اکثر تظاهرات های ضد انگلیسی و آمریکایی حضور دارد، وی را عامل بالقوه نفوذی دانسته که از هند برخاسته و برای ایران هزینه سازی می کند. اینکه تابناک چطور به این مهم رسیده موردی است که مسئولان این رسانه باید پاسخگو باشند اما برای بررسی چرایی این ادعا اول باید کمی در گذشته سرباز روح الله کنکاش کرد.

    سرباز متولد کشمیرِهند است، منطقه آبستن اتفاقات بسیار، جایی مورد مناقشه بین هند و پاکستان که سلفی گری هم چند صباحی است میلش کشیده که آنجا خیمه گاه بنا کند. اما انقلاب اسلامی ایران بسیار پیش از این با بسط تشیع در این منطقه خرامان وارد آن شده و از محصولات همین صادرات فرامنطقه ای مردی است عارف به نام “قلبی حسین” که نام فرزندش را به عشق روح الله خمینی ” سرباز روح الله” گذاشته. البته اگر کسی اهل بررسی باشد می فهمد کشمیر استان اصفهان نیست که از این اسمها بگذاری و دستگاه اطلاعاتی کاریت نداشته باشد. کشمیر متعلق به هند است و این اسمها یعنی باور مردم منطقه به “جهان وطن” بودن روح الله خمینی. ساحتی از این مرد بزرگ که سالهاست جریان تحریف و سازش و انزوا آنرا می کوشند به لطایف الحیل مخفی سازند.

    فکرش را بکنید، زمانی که خمینی بزرگ فریاد جنگ تا رفع فتنه از جهان سر می داد عده ای در داخل کشور و در همین مجلس شورای اسلامی گروه “عقلا” درست کرده بودند تا تکلیف جنگ را یکسره سازند. تعقل در برابر کدام دیوانگی؟ مگر جز امام کسی پرچمدار انسان جهان وطن در آن روزگار بود؟ قبیله ای که مرزها را تا سرحدات ناتوانی خودش می دید چهل سال زخم در پهلوی انقلاب مانده و دایما از گوشه ای سر بلند می کند. وقتی روح الله بزرگ از لزوم حل معضل مسکن در سال ۵۸ می گوید برای گسترش عدالتخواهی ، اینها در سال ۷۳ چنان مسیر را عوض می کنند که نفسکش مردم را زیر تیغ دلالهایی مثل خودشان ببرند. کار عقلا! کلاً همین است. بتون بریزند و ناچار دست چه کنم بر دهان بگزند. نگاهشان به نیروهای انقلاب از داخل و دنیای مستضعفین گرفته و به دست مستکبرین عالم دوخته می شود. از چاله به چاه و از چاه به زِنَخندان ابلیس پناه می برند. کار عقلا همیشه همین است! لذا از این زاویه که نگاه کنیم تابناکی ها حرف عاقلانه! ای زدند، چه لزومی دارد یکنفر تیزهوش با عقبه خانوادگی انقلابی بیاید ایران تحصیل کند، به پنج زبان مسلط شود، در روزگاری که غزه زیر آتش است با کاروان های امدادی به سوی این دیار برود. رابط فرهنگی خوبی بین مردم و اندیشمندان فرهنگی انقلابی باشد و جهان وطن زیستن را عیناً نشانمان بدهد. پس تابناکی ها حرف عاقلانه! زدند. باید دستگاه اطلاعاتی بگیرد سرباز را ببرد و از شصت پا بیاویزد تا یک وقت خدای ناکرده حرکت های انقلابی اش خواب ِخواب زدگان پایتخت نشین ِ وصل به شیر نفت را بهم نزند. الان که وقت انقلابی بازی نیست. روزگار لبخند است.

    اما فارغ از نگاه عاقلانه! تابناک پلاس که ممکن است از جهلِ مرکب و بی سوادی شگرف قلم به مزدهای این کانال باشد، مساله ی خطرناکی نیز باید مورد نظر قرار گیرد، حمله به چهره های جوانی مثل سرباز دقیقاً در راستای لیست سیاه سازی صهیونیزم بین المللی است. بعضی چهره ها شومن هستند و چند روزی در بوق ضد اسرائیلی می دمند و غیب می شوند و بعضی چهره ها زیربنایی کار می کنند. سرباز از دسته دوم است و در خمودگی عقلای! قوم، جوانترها هستند که مسیر جهان وطنی را با نگاه خمینی بزرگ هموار می کنند. لذا از ریشه باید این نگاه را زد. باید نژادپرستی کثیفی را چنان به نمایش گذاشت که محمدکاظم کاظمی ها، سرباز روح الله ها و همه ی سربازان جهان وطن خمینی بزرگ از این دیار فرار کنند و بدتر حتی به دشمنی با انقلاب بپردازند. از این منظر امیدوارم دستگاه محترم اطلاعاتی سپاه روی این جریان راه افتاده در تابناک خیمه بزنند تا اگر رگ اتصالی به شجره سیاه صهیونیزم برقرار شده از وتین ببرند و مدیران تابناک هم بد نیست محض نشان دادن انقلابی بودنشان افراد درگیر در این ویدئو را از مجموعه خود برانند چرا که هریک از این دو احتمال (حماقت ناشی از جهل یا اتصال به رگ پستان صهیونیزم) وجود داشته باشد شَتَک آن بر دامن ایشان نیز خواهد نشست.

    کد مطلب: ۳۲۰۵۳۸
    مرجع : فردا