پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 16023
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۱ آبان, ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    مشتریان به دنبال صید صیاد مازندرانی

    پیشنهادهای اغواکننده سرخآبی‌های پایتخت به فوتبالیست ۱۶ ساله آملی

    الهیار صیادمنش پدیده‌ آملی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران که گل زیبای او به تیم ملی گینه نامزد بهترین گل جام جهانی زیر ۱۷سال در هند شده، این روزها با پیشنهادهای اغواکننده تیم‌های لیگ برتری فوتبال کشور از جمله سرخآبی‌های پایتخت مواجه شده است.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از مازند اسپرت، الهیار تایید کرده که در روزهای گذشته از هر دو تیم پرسپولیس و استقلال و چند تیم دیگر لیگ برتری برای حضور در این باشگاه‌ها تماس‌هایی گرفته شده است.

    وی افزود: اکنون هیچ تصمیمی برای آینده فوتبالی خودم نگرفتم، خانواده‌ام و نیز مدیر برنامه‌های من فعلا ترجیح می‌دهند که شتابزده عمل نکنم و برای بازی کردن در تیم‌های لیگ برتری هنوز فرصت هست.

    این ملی پوش تیم ملی نوجوانان ایران که در سال‌های اخیر به همراه این تیم نائب قهرمانی مسابقات آسیایی در کشور هند و عنوان یکی از ارزشمندترین بازیکن جام را از آن خود کرده بود، اضافه کرد: هنوز به ۱۷ سالگی نرسیدم و نمی‌خواهم تصمیمی بگیرم که بعدا پشیمان شوم.

    صیادمنش با بیان اینکه تاکنون پاسخی به پیشنهاد این تیم‌ها نداده است، بیان کرد: باید بیشتر درخصوص پیشنهادهای مطرح شده فکر کنم و سعی می‌کنم با مشورت گرفتن از بزرگترهای خودم بتوانم بهترین تصمیم را برای آینده‌ام بگیرم.

    این ملی پوش آملی فوتبال نوجوانان ایران ادامه داد: با توجه به اینکه اکنون در مقطع دبیرستان مشغول به تحصیل هستم و مدت کمی از مسابقات جام جهانی نوجوانان برگشتم، عجله‌ای برای حضور در تیم‌های لیگ برتری ندارم و تلاش خواهم کرد تا در صورت حضور در مسابقات رده سنی جوانان، بهترین تصمیم زندگی‌ام را بگیرم.

    وی با بیان اینکه عملکرد خوب من در بازی‌های جام جهانی نتیجه تلاش گروهی بچه‌های تیم بوده، تصریح کرد: بسیار خوشحالم که توانستم بازیکن موثر و مفیدی برای تیم ملی باشم و در موفقیت تیم ملی کشورم سهم کوچکی داشته باشم.

    برچسب ها :