پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 24 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 16008
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۱ آبان, ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    کنایه دوباره لینکر به زیدان و بنزما

    ستاره سابق تیم ملی انگلیس، پس از پیروزی خانگی قاطع تیم باشگاه پیشین خود، بار دیگر به مهاجم و سرمربی کهکشانی‌ها کنایه زد.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، شکست ۳ بر یک رئال مادرید در خانه تاتنهام در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا همان بهانه‌ای بود که گری لینکر برای ادامه دادن به طعنه و کنایه‌هایش به کهکشانی‌ها به خصوص به سرمربی آنها و هموطنش در خط حمله کنایه بزند.

    لینکر که چندی پیش هم به بنزما طعنه زده بود و غرامت یک میلیارد یورویی فسخ قراردادش با رئال مادرید را مسخره کرده بود، بعد از تماشای نمایش ضعیف این مهاجم فرانسوی در بازی شب گذشته کهکشانی‌ها در ورزشگاه ومبلی دوباره به سراغ توئیترش رفت و از خجالت بازیکن سابق لیون و زیدان که مدام از او دفاع می‌کند، درآمد. بنزما شب سختی را در ورزشگاه ومبلی سپری کرد و هیچ موقعیت جدی نتوانست روی دروازه حریف ایجاد کند.

    لینکر در جریان بازی دو توئیت کنایه‌آمیز خطاب به کهکشانی‌ها گذاشت که اولین آنها به دو گل دلی آلی اشاره داشت و با این مضمون بود:« دابل (دله) آلی نتیجه را ۲ بر صفر کرد. مطمئناً زیدان حالا بنزما را به میدان خواهد آورد.»

    این توئیت لینکر در حالی روی صفحه او قرار گرفت که بنزما در میدان حضور داشت و کنایه‌ای از محو بودن او در جریان بازی بود.

    لینکر در توئیت دومش به سومین گل تاتنهام اشاره کرد و نوشت: گل خارق‌العاده سوم برای تاتنهام. تاتنهام سفید پوشیده است نه رئال مادرید، درست است؟

    رئال مادرید با قبول اولین شکستش در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا صدر جدول گروه H را به تاتنهام تقدیم کرد و بعید به نظر می‌رسد که شانسی برای پس گرفتن آن داشته باشد.

    برچسب ها :