پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 15962
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۰ آبان, ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    ربیعی: غم و غصه دیگری غیر از غصه کارگران ندارم

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: من فکر و ذکر و غم و غصه دیگری غیر از غصه کارگران ندارم.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: من فکر و ذکر و غم و غصه دیگری غیر از غصه کارگران ندارم.
    علی ربیعی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به سوال ملی محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق و مهرریز و دو نماینده دیگر در خصوص علت سکوت در برابر اخراج‌های صورت گرفته در تشکل‌های کارگری اظهار داشت: این مسئله برای ما نیز مهم است؛ در شرایطی که بازار کار ما تعادل عرضه و تقاضا را ندارد و ریزش‌های نیروی کار اتفاق می‌افتد وزارت کار مکلف است شرایط را به نحوی دنبال کند که هم امنیت کارگر و امنیت کارفرما و هم امنیت سرمایه کار تامین شود.

    وی افزود: یکی از دستاورد‌های امروز ما تثبیت شغل و نیروی کار بوده است. در چنین شرایطی، در هیات‌های حل اختلاف سعی کرده ایم از اخراج‌های بیهوده و ظالمانه جلوگیری کنیم.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: نامه‌های متعددی به آقای رئیس جمهور نوشته می‌شود و از من گلایه می‌کنند و وزیر کار را جاده یکطرفه حمایت از کارگران معرفی می‌کنند.

    ربیعی درباره قرارداد‌های سفید امضا و ناعادلانه از سوی برخی کارفرمایان خاطرنشان کرد: اگر با قرارداد‌های سفید امضا مواجه شویم با هماهنگی قوه قضاییه برخورد می‌کنیم.

    وی با بیان اینکه شرایط به گونه‌ای است که امکان استخدام سخت شده است، خاطرنشان کرد:، اما من هم معتقدم نباید عده‌ای زیر چرخه‌های توسعه له شوند.

    در پایان تصریح کرد: من فکر و ذکر و غم و غصه دیگری غیر از غصه کارگران ندارم.

    کد مطلب: ۳۲۰۳۱۶