شمارش معکوس تعیین تکلیف بیمارستان کتالم رامسر/ وعده حفظ و ارتقای بیمارستان شهر کتالم از شعار تا اقدام

چاپ

به گزارش رامسرنوین، این تعدیل نیرو که قرار بود آخرین روز سال ۹۵ صورت بگیرد، پس از تجمع مردم و کارکنان و امنیتی شدن موضوع در سطح شهرستان و با ورود شورای تامین ۶ ماه به عقب افتاد تا مدیران شهرستان بتوانند چاره ای بیندیشند.

پس از گذشت فرصت ۶ ماهه دانشگاه آزاد به مدیریت شهرستان و عدم نتیجه گیری این موضوع با رایزنی های استانی و ملی، فرصتی دوماهه به عنوان آخرین شانس از سوی دانشگاه آزاد به مدیران شهرستان داده شد تا موضوع وضعیت بیمارستان کتالم و تعیین تکلیف نیروهای آن مشخص شود.

در این راستا رایزنی های مدیران شهرستان تا سطح وزارتخانه نیز پیش رفت و پیشنهادات مختلف برای جلوگیری از تعدیل نیرو بررسی شد اما تاکنون نتیجه قطعی اعلام نشده است.

دکتر محمود صمدی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن به عنوان متولی این بیمارستان در گفتگویی از پیگیری های مجدانه مدیران برای جلوگیری از این اتفاق خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد به دلیل عدم سوددهی بیمارستان و کمبود منابع جهت پرداخت حقوق کارکنان به اجبار اقدام به تعدیل نیرو کرده است.

وی افزود: از آنجایی که نیروهای باسابقه در این بیمارستان مشغول به کار اند تمام تلاشها برای انتقال این نیروها به بخش های دیگر درحال انجام است.

صمدی گفت: ۳۰ نفر از این نیروها در بیمارستان به فعالیت خود ادامه می دهند و حدود ۲۰نفر نیز در مراکز درمانی غرب مازندران به کار گرفته خواهند شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن در پاسخ به وضعیت حدود ۱۵ نفر نیرو باقیمانده این بیمارستان گفت: تاکنون تصمیمی قطعی برای این تعداد گرفته نشده است و مدیران شهرستان رامسر به جد پیگیر تعیین تکلیف نیروهای باقیمانده هستند و باید تا پایان آبان ماه سال جاری وضعیتشان مشخص شود.

در سالی که به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گرفته و رهبر معظم انقلاب بر ایجاد اشتغال تاکید داشته اند، تعدیل نیرو بر خلاف منویات مقام معظم رهبری است.

گزارش: حسین قاسمی