پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 15876
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۹ آبان, ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    «سدمعبر» در بلاتکلیفی اکران/ پاسخ روشنی به ما نمی‌دهند

    تهیه‌کننده سینما گفت: شرایط اکران برای فیلم ما که با هزینه شخصی آن را ساختیم همچنان فراهم نشده است و در بلاتکلیفی به سر می‌بریم. من به‌عنوان تهیه کننده دورنمای روشنی از زمان پخش فیلم ندارم.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از فارس،بهمن کامیار تهیه‌کننده فیلم «سد معبر» در گفت‌و گو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس درباره اکران فیلم «سد معبر» و تغییر زمان اکران این فیلم در فصل های مختلف گفت: شرایط اکران برای فیلم ما که با هزینه شخصی آن را ساختیم همچنان فراهم نشده و در بلاتکلیفی به سر می‌بریم. من به‌عنوان تهیه کننده دورنمای روشنی از زمان پخش فیلم ندارم و همچنان پخش کننده موفق نشده فیلم را اکران کند.

    وی ادامه داد: من با مسئولین مختلف هم صحبت کردم و گلایه هایم را آقایان حیدریان و داروغه زاده اعلام کردم . در شرایطی که درباره فیلم سوزی صحبت می‌شود برخی از فیلم‌ها  هنوز در مرحله صداگذاری هستند دارای سرگروه هستند و قرارداد در شورای به ثبت می‌رسانند. اما همچنان فیلم‌هایی مثل «سد معبر»، «فراری»، «بدون تاریخ بدون امضاء» و  فیلم های خوب دیگری که  مردم آنها را دوست داشتند و مورد اقبال مخاطبین در جشنواره فیلم فجر بود همچنان بلاتکلیف هستند .هیچ کسی پاسخ روشنی به ما نمی‌دهد.

    کارگردان «مرداد» در ادامه توضیح داد: تصورم این است که این اتفاقات و عدم اکران فیلم‌هایی که در بخش خصوصی ساخته می شود  عامدانه صورت می گیرد تا  سینما را رها کنیم . ما بخش خصوصی هستیم و سرمایه ما آنقدر هنگفت نیست که  یک سال و نیم بلوکه شود.  فیلم «سد معبر» برخلاف آثار دیگر هزینه زیاد داشت و هم اینک با توجه به تعهداتی که داریم به سختی گذران روزگار می کنیم و انگیزه‌ای برای ساخت فیلم ندارم .

    تهیه‌کننده سینما درباره بازگشت سرمایه فیلم «سد معبر» در فرصت باقی مانده اکران گفت: از ماه آذر به بعد که دیگر شرایط اکران فیلم خوب نیست . «سدمعبر» با هزینه شخصی ساخته شد بعد از اتمام کار با توجه به بدهی‌هایی که داشتیم از فارابی وام گرفتیم و این وام را پس از اکران باید بازپرداخت کنیم اما این نکته حایز اهمیت است که شرایط اکران مناسبی برای فیلم باقی نمانده و باید با نگرانی و  دلهره از بازگشت سرمایه فیلم را اکران کنیم .