یک شامپوی شگفت انگیز خانگی بسازید

چاپ

به گزارش  رامسرنوین به نقل از بلاغ، در بسیاری از فرهنگ‌ها، موی بانوان به عنوان نمادی از زیبایی در نظر گرفته می‌شود. به نقل از فوت و فن امروزه بسیاری از افراد به منظور ایجاد مو‌هایی جذاب‌تر، انواع روش‌ها از شامپو‌های موجود در بازار و رنگ‌های شیمیایی گرفته تا اتو مو و … را امتحان می‌کنند. متاسفانه، هنگامی که این کار‌ها را به طور مرتب انجام دهیم، به مو‌های خود صدمه وارد می‌کنیم و در آخر مو‌هایی نازک، شکننده، مرده و بدون درخشندگی طبیعی خواهیم داشت.

 

طریقه ساخت یک شامپوی شگفت انگیز خانگی

چگونه مو‌های خود را به حالت طبیعی خود برگردانیم؟

خوشبختانه با درست کردن این شامپوی خانگی می‌توانید درخشش، حجم و سلامتی را در مدت زمان کوتاه، یعنی پس از یک ماه به مو‌های خود برگردانید و آن‌ها را مانند روز اول نو کنید. و، اما دستورالعمل ساخت این شامپو:

۱. ۷۵۰ میلی‌لیتر شامپو گزنه

۲. ۲ قرص ویتامین B.

۳. ۳۰ میلی‌لیتر قطره مولتی ویتامین (AD)

۴. ۵۰ میلی‌لیتر روغن کرچک

۵. ۱۰۰ میلی‌لیتر مایع پنتونل (پیش ساز ویتامین B۵)

۶. ۳۰ میلی‌لیتر قطره گزنه

۷. یک بطری ۱ لیتری

روش تهیه:

تمام مواد را در یک بطری با هم مخلوط کرده و در آن را ببندید. سپس بطری را کاملا تکان دهید تا مواد به خوبی با هم مخلوط شوند.

طریقه استفاده: قبل از هر بار استفاده، به یاد داشته باشید که بطری را تکان دهید. مقداری از شامپو را بر روی پوست سر خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید. بگذارید تا شامپو به مدت چند دقیقه بر روی سرتان بماند، سپس سر خود را بشویید.

مزایای این ترکیبات:

گزنه:

گزنه یکی از بهترین گیاهان دارویی برای پوست و مو است. این گیاه جریان خون را بهبود می‌بخشد و باعث تسریع رشد مو‌ها می‌شود.

روغن کرچک:

این روغن غنی از ویتامین E. و اسید ریکینولئیک است. روغن کرچک باکتری‌ها و قارچ‌ها را از بین می‌برد و مانع بوجود آمدن شوره سر می‌شود.

پانتنول:

پانتنول حاوی پانتوتنیک اسید یا ویتامین B۵ است که سلامتی پوست را بهبود می‌بخشد و مو‌های شما را احیا می‌کند.

کد مطلب: ۳۲۰۰۵۰