پرواز رامسر به نجف در اربعین سال جاری در صورت برقراری شرایط پروازی

چاپ

به گزارش رامسرنوین، محمد آزاد در گفت وگویی گفت: فرودگاه رامسر در ۳ ماهه دوم سال جاری نسبت به ۳ ماهه دوم سال گذشته افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد مسافر را دارا بوده و‌ تعداد مسافران ۳ ماهه دوم سال جاری ۲۸۸۲۱ نفر بوده و پروازها توسط ۳ شرکت هواپیمایی آسمان، جمهوری اسلامی ایران و نفت در مسیرهای تهران مشهد و اهواز انجام شده است.

وی افزود: در ۳ ماهه دوم سال جاری ۵۹۲ پرواز در فرودگاه رامسر انجام شده و ۵۳۰۰ نفر مسافر خارجی وارد این فرودگاه شدند و در این فرودگاه در هفته ۴۴ پرواز انجام می شود.

وی تصریح کرد: فرودگاه رامسر با استفاده از پروازهای هواپیمایی هما ( هواپیمای برجامی) ظرفیت انجام پروازهای بیشتری را دارد و روزانه ۲ یا ۳ پرواز از رامسر به تهران و در طول هفته ۲ پرواز به مشهد از فرودگاه رامسر انجام می شود.

فرماندار رامسر گفت: با توجه به تعداد مسافر در سالهای اخیر تعداد مسافر پروازی چندین برابر شده و انتظار افزایش پروازها به شهرهای مختلف احساس می شود.

آزاد افزود: در بازدید ریئس مرز هوایی و گذرنامه وزارت کشور از فرودگاه رامسر رفع موانع موجود جهت تبدیل شدن به مرز هوایی قریب الوقوع است.

وی گفت: مرز هوایی باعث برقراری پروازهای مستقیم به کشورهای مختلف از جمله کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و کشورهای حاشیه دریای خزر و پرواز به عتبات عالیات می شود.

آزاد تصریح کرد: مرز هوایی باعث افزایش تعداد پروازها در مسیرهای مختلف و جذب مسافران و توریستهای کشورهای مختلف و تسهیل در مسافرتهای شهرهای همجوار و رامسر به کشورهای مختلف می شود.

وی اظهار کرد: احتمال میرود در اربعین سال جاری در صورت فراهم شدن شرایط برقراری پرواز رامسر به نجف امکان پذیر باشد.