پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 28 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 1574
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۹ دی, ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    نظر آیت‌الله‌وحید درباره خانواده شهدا

    آیت الله 'حسین وحید خراسانی' از مراجع تقلید با بیان اینکه خانواده های معظم شهدا و جانبازان بسیار محترم هستند، گفت: گره گشایی از کار دلشکستگان ارزشی بی اندازه دارد و با خدمت رسانی به خانواده شهدا می توان به مقامات عالی معنوی دست یافت.

     

     

    به گزارش بلاغ،این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار حجت الاسلام والمسلمین ‘سید محمدعلی شهیدی’ رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با وی، با تاکید بر خلوص نیت و دقت در خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، افزود: رسیدگی به امور دنیوی و دینی، تحکیم عقاید، تهذیب اخلاق و تعلیم احکام به این عزیزان از اهمیت بسیار برخوردار است.

    آیت الله وحید خراسانی تاکید کرد: هر مساله ای که خانواده شهدا فرا بگیرند و به هر درجه معرفت دست یابند، اجر بسیاری برای خود فرد و شما دارد، چراکه ارزش هدایت یک انسان، اجر احیاء تمام نفوس بشر را در بردارد و لذا برنامه ریزی در این خصوص را پیگیری کنید.

    وی با بیان اینکه قرآن بهار دلهاست، اضافه کرد: قرائت روزانه قرآن برای جانبازان و بازماندگان شهدا را از هم اکنون آغاز کنید، چراکه دلها با قرآن زنده می شود و اجرای این طرح برای سه میلیون جمعیت ایثارگران از اهمیت برخوردار است و ثواب قرائت را به امام زمان(عج) تقدیم کنند.

    وی ادامه داد: قرائت روزانه قرآن سبب احیای کلام الهی و ارتباط با امام زمان(عج) که همانا ارتباط با اولیا و انبیا است، می شود.

    این مرجع تقلید افزود: با این قرائت ها هر روز خانواده معظم شهدا و ایثارگران یک هدیه به امام زمان(عج) می دهند و آنوقت شب قدر که تقدیرات به امضای ایشان می رسد، این اجر بسیاری برای شما به همراه دارد.

    در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین ‘سید محمدعلی شهیدی’ نیز گزارشی از اقدامات بنیاد شهید در یک سال اخیر ارائه کرد.

    وی امروز در سفر به قم، با آیت الله ‘عبدالله جوادی آملی’ از مراجع تقلید نیز دیدار و گفت و گو کرد./ع

    ایرنا