پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 15655
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۷ آبان, ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    خطر حذف از آسیا تیم ما را تهدید نمی کند

    عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: شکایتی از تیم ما صورت نگرفته است تا در خطر حذف از آسیا قرار بگیریم.

    به گزارش  رامسرنوین به نقل از بلاغ، محمد رضا حاج بیگی درباره احتمال حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: شکایتی از تیم ما نشده است که در خطر حذف از آسیا قرار بگیریم. البته برخی از افراد مدعی هستند که از پرسپولیس طلب دارند که باید صحت و سقم بدهی آنها بررسی شود.

    او ادامه داد: طاهری مدیر عامل باشگاه مشکلات مالی را برطرف می کند و در جلسه هیئت مدیره هم وضعیت بدهی های باشگاه بررسی می شود.

    مسئولان می توانند در حل محرومیت طارمی کمک کنند

    حاج بیگی در باره حل محرومیت باشگاه پرسپولیس و طارمی با وساطت وزارت امور خارجه بیان کرد: من اطلاعی در مورد رایزنی وزارت امور خارجه برای حل محرومیت باشگاه و طارمی ندارم اما به نظرم راه های مختلفی برای حل این محرومیت وجود دارد که مسئولان هم می توانند به ما در این زمینه کمک کنند.

    لغو محرومیت طارمی سخت است

    عضو هیئت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: طارمی به علت عقد قرارداد با تیم ما و تیم ریز اسپور ترکیه با محرومیت مواجه شده است. براین اساس محرومیت طارمی در صورتی لغو می شود که باشگاه ریز اسپور ترکیه از شکایتش صرفنظر کند در غیر این صورت این بازیکن باید محرومیتش را سپری کند. امیدوار به حل محرومیت باشگاه هستیم اما لغو محرومیت طارمی سخت است.

    تمدید قرارداد برانکو تا پایان هفته نهایی می شود

    حاج بیگی درباره تمدید قرارداد برانکو بیان کرد: مشکلی برای تمدید قرارداد برانکو نداریم و حداکثر تا پایان هفته این موضوع نهایی می شود. همچنین در جلسه هیئت مدیره تکلیف برانکو را مشخص می کنیم.

    او درباره بلیت فروشی در دربی ۸۵ اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس به حق مسلم خود رسید و بلیت فروشی را در اختیار گرفت. البته اجرای طرح بلیت فروشی نواقصی داشت اما مسئولان سازمان لیگ و باشگاه تلاش خود را می کنند که نقاط ضعف این طرح را برطرف کنند. طبق برنامه قرار نبود تماشاگران در شب بازی به استادیوم بیایند و سعی مان این بود که هواداران بدون دغدغه این بازی را تماشا کنند. به هر حال در دوره های بعدی مشکلات بلیت فروشی حل می شود تا هواداران رضایت کامل داشته باشند.

    شاهد بازار سیاه در بلیت فروشی نبودیم

    او ادامه داد: بلیت فروشی یکی از منابع درآمدزایی است و باشگاه هم از بلیت فروشی مبلغی را بدست آورده است. بازار سیاه در بلیت فروشی به وجود نیامد و برخی از افراد سیاه نمایی می کنند چراکه بانک بلیت ها را طوری طراحی کرده بود که امکان جعل در این بلیت ها وجود نداشت.

    حاج بیگی درباره پاداش برد دربی ۸۵ تصریح کرد:ما دیگر بنا نداریم که در رختکن به بازیکنان پاداش بدهیم و این سنت غلط را حذف کردیم. پاداش ها طبق جدول تعیین شده به کادر فنی و بازیکنان داده می شود.

    عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم وزارت ورزش و جوانان در حل مشکلات مالی به باشگاه کمک کند تا بتوانیم نماینده شایسته ای در دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا باشیم.