پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 28 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 15635
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۷ آبان, ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فراماندار رامسر در زمینه تعطیلی برخی مقاطع تحصیلی در اشکورات عنوان کرد:

    حد نصاب نرسیدن دانش آموزان علت تعطیلی برخی مقاطع در اشکورات است/ آمادگی حمایتهای جانبی برای ادامه تحصیل دانش آموزان در شهر را داریم

    فرماندار رامسر گفت: کلاسهای مدرسه سپارده در مقاطع ابتدایی و راهنمایی دایر بوده و در مقطع دبیرستان بعلت به حد نصاب نرسیدن دانش آموز کلاسها دایر نیست و اگر دانش آموزی بخواهد ادامه تحصیل دهد آموزش و پرورش در شهر خدمات جانبی خوبی ارائه می شود.

    به گزارش رامسر نوین، فرماندار رامسر با بیان اینکه خدمات دولت در بخش آموزش و پرورش اشکور مطلوب و قابل توجه است گفت: کلاسهای مدرسه سپارده در مقاطع ابتدایی و راهنمایی دایر بوده و در مقطع دبیرستان بعلت به حد نصاب نرسیدن دانش آموز کلاسها دایر نیست.

    محمد آزاد گفت: آمادگی حمایتهای جانبی در خصوص عدم ترک تحصیل و ادامه تحصیل دانش آموزان از سوی آموزش و پرورش وجود دارد و در صورت تمایل دانش آموزان عملی می شود.

    در ادامه رئیس آموزش و پرورش رامسر با بیان اینکه سپارده بعلت عدم امکانات کافی و به حد نصاب نرسیدن تعداد دانش آموزان مقطع دبیرستان ندارد گفت: این روستا فقط در مقاطع ابتدایی و راهنمایی فعال بوده و در روستاهای تمل، میج، سپارده و یازن هر کدام ۸ دانش آموز دارند.

    محمد صادق امینی نیا اظهار کرد: اگر تعداد دانش آموزان در این روستا به حد نصاب برسد به تدریس در مقطع دبیرستان کمک خواهیم کرد.

    وی افزود: آموزش و پرورش آمادگی دارد چنانچه دانش آموزی قصد ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر داشته باشد در رامسر با حمایت و امکانات آن را عملی کند.

    وی تصریح کرد: در تنکابن مدرسه شبانه روزی وجود دارد و امکان انتقال این دانش آموزان به این مدرسه نیز وجود دارد.

    به گزارش رامسر نوین، عضو شورای اسلامی روستای سپارده با بیان اینکه در سپارده یک مدرسه وجود دارد و یک مدرسه جدید در حال ساخت است گفت: مدرسه سپارده مشکل فضای آموزشی ندارد و دارای ۲۰ دانش آموز است.

    نادر کیایی تصریح کرد: دانش آموزان انگیزه خوبی برای درس خواندن دارند و در این راه نیازمند حمایت دولت هستیم تا دانش آموزان از روستاها به شهر مهاجرت نکنند.

    خبر: جلال کمالی