روایت خسرو در رختکن استقلال بعد از دربی

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، خسرو حیدری وینگر راست استقلال بعد از دربی می گوید واقعا به خاطر ناراحتی هواداران ناراحت هستند و هرگز دوست نداشتند چنین نتیجه ای در دربی رقم بخورد. خسرو حیدری بعد از دربی به سوالات ما پاسخ داد.

خسرو بازی پربرخورد قبول داری؟

خب این چیزها در دربی طبیعی است. هر دو تیم می خواهند برنده باشند و طبیعی است که برخوردهایی در بازی پیش بیاید. چیز عجیبی نیست.

در صحنه ای که رفتی کرنر بزنی، سمت تو چیزهای زیادی پرتاب کردند. چه چیزی به سرت برخورد کرد؟

یخ بود. امیدوارم دیگر شاهد این چیزها در استادیوم نباشیم. من از هواداران استقلال هم می خواهم که چنین کارهایی نکنند. واقعا ممکن است بازیکنان در زمین مسابقه آسیب ببینند. در آن لحظه هم سمت من چیزهایی پرتاب می شد که نمی توانستم ضربه بزنم و متاسفانه یخ به سمتم پرت کردند که به سرم برخورد کرد.

مصدوم که نشدی؟

نه چیز خاصی نبود.

بازی را هم که باختید.

بله، بچه ها در رختکن همه ناراحت بودند و می گفتند ای کاش به خاطر این هواداران هم که شده نتیجه می گرفتیم. بیشتر ناراحتی همه از این بود و می گفتند ای کاش نمی باختیم. هر چه درباره این هواداران بگویم که گفتم. استقلال به نظر من تیم بدشانس دربی بود و اگر خوش شانس تر بودیم حداقل یک گل می زدیم و بازی را نمی باختیم.

درباره پنالتی هم بحث هایی هست. پرسپولیسی ها می گویند داور باید روزبه چشمی را اخراج هم می کرد.

والا من نمی توانم در این باره نظر بدهم. کارشناس ها هستند که نظر می دهند ولی اصلا روزبه نباید اخراج می شد. اینطور نبود که باید اخراج هم می شد. روزبه توپ را هم زد.

کلا نظرت درباره داوری چیست؟

به نظر من داور می توانست قضاوت بهتری داشته باشد و در صحنه هایی که ۵۰-۵۰ بود به نفع پرسپولیسی ها سوت می زد. نمی گویم روی نتیجه تاثیر داشت ولی با قضاوت بهتر می توانست به عملکرد بهتر ما هم کمک کند.

روزبه چشمی بعد از مسابقه خیلی ناراحت بود و می گفت مقصر اصلی شکست اوست.

نه اینطور نبود. به هیچ وجه روزبه مقصر اصلی باخت نبود. او هم مثل بچه های دیگر تلاش کرد تا تیم موفق باشد. خیلی هم تلاش کرد منتهی تیم ما در مجموع بدشانس بود. وقتی جابر انصاری به زمین آمد دیدید که تحرک تیم ما بیشتر شد و می توانستیم به گل برسیم. حیف شد. انشالله در بازی برگشت بتوانیم جبران کنیم.