پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 1553
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۵ دی, ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    شب گذشته اتفاق افتاد:

    وقوع آتش سوزی در جنگل های دالخانی/ آتش سوزی مهار شد

    شب گذشته در محور جاده جنگلی دالخانی به دهستان جنت رودبار رامسر آتش سوزی رخ داد که با کمک نیروهای مردمی و امدادی این آتش سوزی مهار شد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیمه پر، این اتفاق در حوالی منطقه « ویش وراز دره» در محور جاده جاده جنگلی دالخانی به دهستان جنت رودبار رخ داد.

    بعد از با خبر شدن این حادثه نیروهای امدادی اعم از هلال احمر، منابع طبیعی، آتش نشانی، حوزه مقاومت بسیج منطقه میرزاکوچک خان، بخشدار، رئیش شورای بخش و دیگر همراهان در محل حادثه حضور پیدا کردند که با کمک نیروهای مردمی و امدادی این آتش سوزی بعد از چند ساعت مهار شد و از وقوع خسارت های ناگوار در عرصع جنگل جلوگیری شد.

    مهرزاد خلعتبری دهیار روستای جنت رودبار در گفتگویی به خبرنگار ما گفت: خوشبختانه با حضور به موقع نیروهای امدادی و مردمی و همچنین حضور مسئولین شهرستانی در منطقه حادثه توانستیم آتش سوزی که در عرصه جنگل رخ داده بود را مهار کنیم.

    وی افزود: بدلیل اینکه آتش سوزی در ساعات اولیه مهار ش منطقه قابل توجهی خسارت ندید و حدود ۲۰۰ متر از عرصه جنگل دچار آتش سوزی در بخش زمینی شد که حتی به درختان هم سرایت نکرد.

    دهیار روستای جنت رودبار طی صحبت هایی گفت که این موضوع به علت روشن کردن آتش توسط گردشگران و مسافران بوده که رعایت ایمنی را نکردند و این حادثه اتفاق افتاد.

    وی همچنین خاطر نشان کرد: از همه مسافران و گردشگران در منطقه جنگلی دالخانی و دهستان جنت رودبار که برای مسافرات می آیند تقاضا می کنم که اقدامات ایمنی را در زمینه این مسائل رعایت کنند تا از وقوع چنین حوادثی جلوگیری شود.