پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 15452
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۴ آبان, ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    حاشیه دربی ۸۵

    اعتراض شدید بازیکنان و هواداران استقلال به حیدری/ اشک‌های غفوری و ممانعت شفر از رفتن بازیکنان به رختکن

    هواداران و بازیکنان استقلال در پایان دربی به شدت نسبت به عملکرد بیژن حیدری معترض بودند.

    دربی 85 پایتخت

    به گزارش رامسرنوین به نقل از  تسنیم، دربی ۸۵ پایتخت امروز ( پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار شد و پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت.

    * هواداران استقلال پس از شکست این تیم به سمت جایگاه خبرنگاران اشیایی را پرتاب کردند که موجب درگیری شد.

    * در لحظات پایانی این دیدار پرتاب اشیا توسط هواداران استقلال به سمت زمین موجب شد عکاسان کنار زمین نیز مجبور به حضور در زمین شوند.

    * در پایان این دیدار بازیکنان استقلال به سمت بیژن حیدری، داور این دیدار رفته و به عملکرد او به شدت معترض بودند. خسرو حیدری بیشترین اعتراض را نسبت به قضاوت داور این دیدار داشت که شفر با حضور در جمع بازیکنان استقلال و حیدری مانع اعتراض بیشتر آنها شد.

    * هواداران استقلال در پایان این دیدار به شدت علیه بیژن حیدری شعار دادند و هواداران پرسپولیس نیز در این لحظات به تشویق ایسلندی پرداختند.

    * هواداران استقلال از نحوه بازی بازیکنان این تیم رضایت داشتند و با وجود شکست در دربی به تشویق این تیم پرداختند. بازیکنان استقلال نیز از هواداران عذرخواهی کردند.

    * وریا غفوری که به شدت از شکست این تیم در دربی ناراحت بود بعد از سوت پایان بازی اشک می‌ریخت.

    * شفر مانع از رفتن بازیکنان این تیم به رختکن شد و از آنها خواست به سمت هواداران استقلال رفتند و به ابراز محبت آنها پاسخ بدهند.

    * عادل فردوسی‌پور که برای مصاحبه با برانکو و شفر در زمین بازی حاضر شده بود بعد از ممانعت از مصاحبه سرمربیان سرخابی، قصد بازگشت به محل گزارش خود را داشت که در بین هواداران گرفتار شد و مجبور شد با بازگشت به زمین از مسیر دیگری برود.