پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 15410
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳ آبان, ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    تاج عنوان کرد

    حضور وریا غفوری و محسن مسلمان در دربی/ بازی تدارکاتی تیم ملی با ونزوئلا و پاناما

    رئیس فدراسیون فوتبال گفت: وریا غفوری و محسن مسلمان دو بازیکن تیم‌های استقلال و پیروزی به کمیته اخلاقی مراجعه کرده‌اند و در بازی دربی احتمالا حضور دارند.

    خبرگزاری فارس: حضور وریا غفوری و محسن مسلمان در دربی/ بازی تدارکاتی تیم ملی با ونزوئلا و پاناما

    به گزارش رامسرنوین به نقل از فارس، از سنندج، مهدی تاج عصر امروز در حاشیه مجمع سالیانه هیأت فوتبال کردستان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌ای برای دربی اتخاذ می‌شود، اظهار کرد: در مسابقه دربی پنجشنبه هفته جاری، تیم پرسپولیس میزبان خواهد بود و حق فروش بلیت نیز به این باشگاه اعطا شده است.

    وی بیان کرد: حق فروش بلیت به این دو باشگاه در تمامی بازی‌ها واگذار شده که مزیت آن درآمدزایی برای تیم‌ها و رعایت قانون AFC است.

    رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: فروش بلیت موجب بهتر شدن شرایط تیم‌ها و باشگاه‌های آنها می‌شود و با موافقت سازمان لیگ بهای نهایی آن را مشخص می‌کنند.

    وی در پاسخ به این سؤال که پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال به چه صورت است، عنوان کرد: قانون برنامه ششم توسعه بر این اساس است که پخش مسابقات فوتبال در تلویزیون ملی انجام شود.

    تاج با بیان اینکه در تمام دنیا ۷۰ درصد درآمدی که باشگاه‌ها دارند از حق پخش تلویزیونی است، اظهار کرد: این قانون در کشورمان رعایت نمی‌شود.

    وی با اشاره به موضوعات اخیری که برای برخی بازیکنان روی داده است، بیان کرد: وریا غفوری و محسن مسلمان دو بازیکن تیم‌های استقلال و پیروزی به کمیته اخلاقی مراجعه کرده‌اند و در بازی دربی احتمالاً حضور دارند.

    رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: چنین رفتارهایی در شأن یک بازیکن لیگ برتری و تیم ملی نیست و تیم‌ها باید از بازیکنانشان مراقبت و حمایت کنند تا چنین مواردی تکرار نشود.

    وی اضافه کرد: باید به سمت لیگ پویا و پربازده برویم تا بتوانیم تیم ملی قوی و توانمندی داشته باشیم.

    تاج سطح آمادگی تیم ملی را خوب ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر بازی با تیم‌های ونزوئلا و پاناما در آبان ماه نهایی شده است.

    رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: با قول‌هایی که در خصوص ساخت زمین برای فوتبال ساحلی در کردستان داده شد مطمئن هستم که در سال‌های آینده این استان در فوتبال ساحلی خیلی پیشرفت خواهد کرد.

    به گفته تاج، فوتبال ساحلی کشور در سطح جهان مقام سوم را دارد و امیدواریم این مقام را تثبیت کنند.
    وی در پایان در مورد برخی زمزمه‌ها پیرامون حذف تیم استقلال از لیگ برتر صحت دارد یا خیر، عنوان کرد: تاکنون چنین خبری به دست من نرسیده است و اطلاعی از این قضیه ندارم.

    انتهای پیام/ی

    برچسب ها :