دستگیری عامل آزار و اذیت زنان و دختران در تهران

چاپ

خبرگزاری فارس: دستگیری عامل آزار و اذیت زنان و دختران در تهران

به گزارش رامسرنوین به نقل از فارس، سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی در تشریح جزئیات دستگیری متجاوز سریالی که اقدام به آزار و اذیت ۸ زن و دختر کرده بود، گفت: چندی پیش شکایت‌هایی مبنی بر اذیت و آزار چند زن و دختر جوان به پلیس اطلاع داده شد که با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان در اداره شانزدهم پلیس آگاهی، پرونده را تحت بررسی‌های ویژه خود قرار دادند.

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه در بررسی‌های کارآگاهان پلیس مشخص شد این فرد با سرقت خودرو و در قالب مسافرکش اقدام به سوار کردن زنان و دختران جوان در مناطق مختلف شهر به ویژه شرق تهران کرده است، گفت: متهم در فرصتی مناسب با سلاح سرد این افراد را تهدید و پس از ضرب و شتم شدید قربانیان اقدام به اذیت و آزار آنان کرده بود.

یاراحمدی با بیان اینکه پس از پیگیری‌های پلیسی پیچیده، کارآگاهان موفق به شناسایی این فرد شدند، گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد که این فرد پیش از این دارای سوابق مجرمانه بوده و آخرین بار در سال ۹۵ از زندان آزاد شده است.

وی با بیان اینکه مأموران در اول آبان‌ موفق به شناسایی متهم شدند، گفت: مأموران این فرد را در یک خودروی مزدا ۳ سرقتی رویت کرده و در حالی که قصد فرار از دست مأموران را داشت دستگیر کردند.

به گفته وی، متهم در حین فرار از دست مأموران با خودروی سرقتی مزدا ۳ به چندین خودرو  آسیب زد.

سرهنگ یاراحمدی درباره تعداد قربانیان این فرد نیز گفت: تاکنون ۸ تن از زنان و دخترانی که قربانی این فرد شده‌اند شناسایی شده‌اند و تحقیقات مأموران در این زمینه ادامه دارد.