پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 1540
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۲ دی, ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    «شیار ۱۴۳» ۳ میلیارد را رد کرد

    گیشه فیلم‌های سینمایی «شیار ۱۴۳» ساخته نرگس آبیار از مرز ۳ میلیارد تومان تا پایان روز پنجشنبه ۱۱ دی‌ماه عبور کرد و همچنین «ملبورن» نیما جاویدی نیز به فروش ۲۱۰ میلیون تومانی دست یافت.

    به گزارش نیمه پر، در پی اکران فیلم‌های سینمایی روی پرده فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» ساخته نرگس آبیار تا پایان روز پنجشنبه یازدهم دی‌ماه به فروش ۳ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومانی دست یافت.

    امیر قطبی مدیر پخش موسسه فیلمبران، فروش این فیلم را در تهران ۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان و در شهرستان ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: «شیار ۱۴۳» در اکران‌های ارگانی و وزارتخانه‌ها نیز ۶۰۰ میلیون تومان فروخته است.

    «شیار ۱۴۳» در حال حاضر ۲۳ سینما در تهران و ۴۵ سینما در شهرستان در اختیار دارد.

    فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» ساخته قربان محمدپور و تهیه‌کنندگی حسن دادخواه نیز تا پایان روز پنجشنبه ۱۱ دی‌ماه به گیشه یک میلیارد و ۷۵ میلیون تومانی دست یافته است. این در حالی است که فیلم محمدپور در تهران و با در اختیار داشتن ۱۴ سالن سینما ۷۲۵ میلیون تومان و در شهرستان با در اختیار داشتن ۲۵ سینما ۳۵۰ میلیون تومان به فروش رسیده است.

    غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری نیز، گیشه فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی را طی روزهای چهارشنبه ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پنجشنبه ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: این فیلم مجموعا در ۱۳ روز نمایش و با در اختیار داشتن ۱۰ سالن سینما به فروش ۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی رسیده است.

    همچنین فیلم سینمایی «خانه‌ای کنار ابرها» به کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری نیز طی ۹ روز نمایش به فروش ۲۱ میلیون تومانی دست یافته است.

    «خانه‌ای کنار ابرها» طی روزهای چهارشنبه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و پنحشنبه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از گیشه را به خود اختصاص داده است و در حال حاضر ۹ سینما در اختیار دارد.

    سعید خانی مدیر پخش موسسه نسیم صبا نیز، گیشه فیلم سینمایی «بیگانه» ساخته بهرام توکلی را در تهران ۱۴۰ میلیون تومان و در شهرستان ۴۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: اکران شهرستان های فیلم سینمایی «بیگانه»‌ از دو هفته گذشته تا کنون آغاز شده و در حال حاضر مشهد، سنندج، کاشان، گرگان و تبریز «بیگانه» را در سالن‌های سینماهای خود روی پرده دارند.

    همچنین فیلم سینمایی «سیزده» به کارگردانی هومن سیدی که اکران خود را از روز چهارشنبه ۱۰ دی‌ماه با ۱۱ سینما در تهران آغاز کرده طی دو روز نمایش ۱۳ میلیون تومان به فروش رسیده است.

    به گفته خانی سینماهای شهرستان فیلم سینمایی «سیزده» نیز از اواخر هفته آینده نمایش این فیلم را آغاز خواهند کرد.

    حبیب اسماعیلی مدیر موسسه فیملسازان مولود نیز، گیشه فیلم سینمایی «تراژدی» را تا پایان روز پنجشنبه ۱۱ دی‌ماه ۴۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این فیلم در تهران ۳۲۰ میلیون تومان و در شهرستان ۱۳۰ میلیون تومان از گیشه را به خود اختصاص داده است و در حال حاضر ۳۲ سینما در اختیار دارد.

    و اما فیلم سینمایی «ملبورن» ساخته نیما جاویدی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی که یکی از فیلم‌های روز سینمای ایران است تا پایان روز پنجشنبه ۱۱ دی‌ماه به فروش ۲۱۰ میلیون تومانی دست یافت.

    این فیلم در سینماهای تهران ۱۹۰ میلیون تومان و در سینماهای شهرستان ۲۰ میلیون تومان به فروش رسیده است و البته تنها در روز پنجشنبه توانسته ۳۵ میلیون تومان از گیشه را به خود اختصاص دهد که این می‌تواند نویدبخش گیشه ای خوب برای فیلم نیما جاویدی باشد.

    «مجرد چهل ساله» شاهین باباپور نیز سومین فیلمی است که موسسه فیلمسازان مولود پخش آن را بر عهده دارد و این فیلم طی دو روز اکران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۷ میلیون تومان به فروش رسیده است.

    وبلاگ مشرق/