پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 26 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 1538
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۲ دی, ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    فشار به صداوسیما برای حذف اظهارات اوباما و کری

    نماینده مردم تهران با بیان سرافراز فردی سالم، مؤمن و انقلابی است و قطعاً هیچ‌گاه کاری در راستای خواسته‌های نابجا انجام نخواهد داد، گفت: فشارها به رسانه ملی تا حدی است که می‌گویند اظهارات اوباما و کری هم پخش نشود.

    به گزارش نیمه پر، حجت‌الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در سومین جلسه از سلسله نشست‌های سیاسی دهه بصیرت که پنجشنبه شب در مسجد خاتم الانبیاء(ص) پردیسان قم برگزار شد، با بیان اینکه تمام فشارهای فتنه‌گران در سال ۷۸ بر محور چانه‌زنی با نظام بود، گفت: اسلام و ولایت فقیه دو مشکل اساسی فتنه‌گران است و همواره تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به آن به کار بسته‌اند.

    وی در پاسخ به سؤالی درباره چرایی درباره عدم مخالفت رهبر معظم انقلاب با تمدید مذاکرات، اظهار داشت: اینکه حضرت آقا با مذاکرات مخالفت نمی‌کند،‌ به‌سبب بالا رفتن بصیرت و تجربه ملت است؛ مقام معظم رهبری ششم آذرماه سال جاری در دیدار اعضاى مجمع عالى بسیج مستضعفین فرمودند: “من به همان دلیل با تمدید مذاکرات مخالف نیستم که با اصل مذاکرات مخالف نبودم و آن دلیل را قبلاً گفته‌ام”؛ بنابراین باید به جست‌وجو درباره دلیل عدم مخالفت ایشان با مذاکرات بپردازیم.

    این استاد دانشگاه تهران در پاسخ به این سؤال که پس از ۹ دی چه‌مقدار از شبهات ذهن مردم برطرف شده است تا در فتنه‌های بعدی بصیرت داشته باشند، گفت: دشمنان نظام اسلامی از طریق شبکه‌های ارتباطی و اینترنتی و نیز از طریق ماهواره‌‌ها تمام تلاش خود را برای ایجاد و اشاعه شبهات بی‌اساس به کار می‌بندند و این می‌طلبد که ما بسیار بیشتر از آن‌چه انجام می‌شود، برای بصیرت افزایی مردم تلاش کنیم.

    وی همچنین در پاسخ به این سؤال «جبهه پایداری برای ورود منسجم اصول گرایان به مجلس برنامه‌ای ندارد؟» تأکید کرد: جبهه پایداری بیش از سایر گروه‌ها برای ایجاد وحدت میان اصولگرایان تلاش می‌کند و در همین راستا،‌ کمیته سیاسی جبهه پایداری، جلسات بسیاری با اصولگرایان برگزار کرده است.

    نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به انتقاد یکی از افراد حاضر در جلسه در خصوص وحدت با عده‌ای خاص برای تقویت نظام اسلامی اظهار داشت: ما با فتنه‌گران هیچ وحدتی نخواهیم داشت؛ آنها عده‌ای خائن هستند.

    نبویان با انتقاد از هجمه‌هایی که به صدا و سیما شده است، گفت: متأسفانه فشارها به رئیس جدید رسانه ملی به‌گونه‌ای است که حتی به ایشان می‌گویند سخنان جان کری و اوباما هم پخش نشود؛ ما باید از رویکرد صدا و سیما حمایت کنیم و اجازه ندهیم برخی به این سازمان انقلابی فشار بیاورند.

    وی افزود: سرافراز فردی سالم، مؤمن و انقلابی است و قطعاً هیچ‌گاه کاری در راستای خواسته‌های نابجا انجام نخواهد داد.

    وبلاگ مشرق/