پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 14939
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۷ مهر, ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    فرماندار رامسر گفت:

    مدیران برای رفع مشکلات و خدمت رسانی به مردم تلاش کنند

    فرماندار رامسر اظهار کرد: مدیران در خدمت رسانی به مردم در راستای نیازها و رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

    به گزارش رامسر نوین ;محمد آزاد در جلسه کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید گفت: تلاشهای مدیران در سطح کاغذ و خودکار و گفتمان نباشد و باید بصورت عملیاتی و پروژه ای عمل کرده و صفر تا صد پروژه را پیگیری کنند تا از آن بهره برداری شده تا مردم شرایط متعادل را حس کنند.

    وی افزود: امروزه در بخشهای اقتصادی، اشتغال و معیشت با مشکلات فراوانی روبرو هستیم و مدیران چالش های حوزه مدیریتی، ظرفیتها و مزیتها را شناسایی کرده و با تلاش مضاعف چرخه اقتصادی را متحول کنند.

    فرماندار رامسر  با بیان اینکه در برش شهرستانی کار گروه اشتغال مشخص شده که در سال ۹۶ باید ۱۳۴۱ نفر شاغل شده و سهم هر دستگاه نیز مشخص است گفت: هر یک از مدیران با تلاش مجدانه در راستای اشتغال رویکرد اصلی داشته باشند.

    وی اظهار کرد : طرح کار روزی و سامانه رصد میزان اشتغال ایجاد شده بررسی و بند د تبصره ۱۶ کمیته امداد و بهزیستی با در نظر گرفتن اعتبار در آن مسئولیت دارند و با سامانه بهین یاب و کمک بانکها در این حوزه به جمع بندی مناسب برسیم.

    رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی در این جلسه اظهار کرد: فارغ التحصیلان با ثبت نام درسامانه کارورزی که در سال ۹۶ اجرایی شده و طرح خوبی است و ۷۰ درصد افرادی که در کل کشور در این طرح شرکت کرده بودند به شغلهای پایدار دست پیدا کردند.

    به گزارش رامسر نوین عبدالرحمان حلاجیان با اشاره به اینکه در استان مازندران ۶۰۰۰ سهمیه در سامانه کارورزی وجود دارد گفت: این سامانه دارای مشکلاتی جهت ثبت نام از سوی واحدهای پذیرنده بوده و فارغ التحصیلان بوده و ۱۳ واحد پذیرنده در این طرح ثبت نام و ۲۱۱ نفر جویای کار و ۲ مورد عقد قرار داد رسید که هتل رستوران خلج و سردخانه تمیمی بوده است.