پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 29 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 14898
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۵ مهر, ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    فرماندار رامسر:

    از باقر سلیمی بخاطر تلاش هایش در دوران مدیریت بر شهرداری سپاسگزارم

    محمد آزاد فرماندار رامسر در مراسم تودیع و معارفه مجتبی رضوانی شهردار جدید کتالم و ساداتشهربا قدردانی از شهردار سابق در حاشیه سخنان خود گفت: مهمترین معضل این روزهای منطقه مشکل اشتغال جوانان است. باید در بخش های خصوصی این بستر را فراهم کرد.

    به گزارش رامسر نوین عصر  سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ،مراسم تودیع و معارفه شهردار کتالم و سادات شهر انجام شد. در این مراسم محمد آزاد فرماندار رامسر گفت:

    به عنوان یک مسئول شهرستانی میتوانم ادعا کنم که شورای چهارم کتالم و ساداتشهر از بی حاشیه ترین شورا ها در سطح استان مازندران بودند.امروز انتظارمان از مردم این است که منتخبین خود را به حال خود رها نکنید.
    وی افزود:شورای موفق میتواند شهری موفق ایجاد کندتردیدی ندارم که در این دوره نیز گام های موثری برداشته خواهد شد.باید با وحدت و همدلی گامهایی را برای توسعه و آبادی برداریم.

    فرماندار گفت:شوای شهر کتالم توانستند در کوتاه ترین زمان و بدون کمترین حاشیه توانستند بهترین گزینه را معرفی کنند.در ابتدای این هفته و قبل از معارفه توانستیم به کمک رضوانی در چند وزارتخانه قدم های مثبتی برداریم.

    آزاد گفت:از باقر سلیمی بخاطر تلاشهایش در دوران مدیریت بر شهرداری سپاسگزارم.رضوانی با این سوابق درخشان حتما قدم های خوبی برای این شهر خواهد برداشت رضوانی را توسعه گرا می بینم. رضوانی را به حال خود رها نکنیم- به او کمک کنیم.

    وی افزود: مهمترین معضل این روزهای منطقه مشکل اشتغال جوانان است. باید در بخش های خصوصی این بستر را فراهم کنیم.شهرداری ها میتوانند این فرصت را ایجاد کنند.امروز عقب ماندگی ها در شهرستان رامسر مرا می گریاندمحرومیت های ما بسیار زیاد است اینجا باید به محرومیت های رامسر اشاره کنیم .

    آزاد خطاب به نماینده استاندار:وقتی با یک بارش باران شهر دچار آب گرفتگی میشود .من بسیار نگران میشوم.وقتی در رسانه ها به این مورد اشاره میشود معنی آن این است که گردشگران به خاطر این موضوع از مسافرت به رامسر منصرف شوند.