فعالیت های تبلیغی شهرداری رامسر پیرامون اثرات مضر تهاجم فرهنگی

چاپ

به گزارش نیمه پر، رقیه پروانه با اعلام این خبر گفت: این فعالیت در راستای برنامه های سال اقتصاد و فرهنگ و کارگروه روابط عمومی و تبلیغات شهرستان رامسر با مدیریت شهرداری رامسر می باشد.

وی اظهار داشت: امروزه گسترش وسایل ارتباطی باعث مواجهه انسان با اطلاعات گوناگون و متنوع از محیط های مختلف شده است که نتیجه و پیامد آن تاثیر بر روی تمام جوانب زندگی و از جمله هویت افراد بوده است.

وی تاکید نمود: بی شک خانواده های استفاده کننده از ماهواره در معرض تبعات سوء این رسانه از جمله ترویج خشونت ،افزایش فساد و بی بند و باری و سست شدن بنیان خانواده قرار می گیرند.

وی بیان داشت: از این رو شهرداری رامسر در جهت اجرای افزایش آگاهی و با هدف اطلاع رسانی و تقویت باورهای دینی اقدام به آموزش به شهروندان در خصوص آسیب های اجتماعی ماهواره در قالب بنرهای حاوی هشدارهای مثبت نموده است .

وی ادامه داد: با تقویت فرهنگ ایرانی و نشان دادن ارزشهای بالای آن به سطوح مختلف جامعه، دفاع از ارزشهای ملی، ارتقاء سطح آگاهی افراد، برنامه ریزی مناسب برای اوقات فراغت افراد و خانواده ها، ترویج زندگی معنوی و تقوا، ترویج الگوهای رفتاری صحیح در خانواده و جامعه بتوان از اثرات سوء این پدیده جلوگیری بعمل آورد.

ایرنا/