۱۰ میلیارد تومان هزینه افتتاح و بهره برداری پروژه های رامسر در هفته دولت

چاپ

به گزارش رامسر نوین، محمد آزاد در نشست خبری بمناسبت هفته دولت در سالن اجتماعات فرمانداری رامسر گفت: با تبریک هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر در این مدت کوتاه آنچه مدنظر شان بود رضای حق تعالی و رضایت مردم بوده که باعث شد نام آنها در تاریخ و دل ملت ماندگار شود و ما مسئولان در هر رده و جایگاهی آنها را سرمش قرار دهیم.

وی افزود: برنامه ها و پروژه های مختلفی در هفته دولت در این شهر انجام میشود که امیدواریم سبب خیر و پیشرفت رامسر باشد.

فرماندار رامسر تصریح کرد: سالن جدید اجتماعات فرمانداری رامسر فردا افتتاح و از تمبر یادبود شهید عقیل عباسمفرد رونمایی خواهد شد.

وی گفت: شرایط دولت از لحاظ اعتباری انسداد بود و مزایای مالی تبعاتی در شهرستان داشت و تلاش کردیم مجموعه دولت با اعتبارات کم کارهای خوبی در این شهر رقم بزنیم و به گونه ای کار شود که مورد استفاده مردم قرار گیرد.

وی بیان کرد: پروژه ها اعتبارات استانی دارند و شرکت گاز ۳۰ میلیارد تومان در حال انجام پروژه در روستاهای جواهرده مازولنگه اسالم دشت سیاسان و جنت رودبار است و چند پروژه گازر رسانی در هفته دولت در روستاهای دیسر گاو رمک واچکلایه بهره برداری می شود.

محمد آزاد تصریح کرد: موانع زیادی جهت گاز رسانی وجود داشت و با کمک همه مسئولان اجرایی شد.

وی اظهار کرد: در حوزه زیر ساختی مخابرات ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار رقم خورد که در حال انجام است.

وی یاداور شد: پروژه های آسفالت بهداشت اجرای طرح هادی برق گاز شهرداریها و دهیاری ها پروژه ها را در دستور کار قرار دادند و مورد استفاده و بهره برداری قرار میدهند.

فرماندار رامسر در ادامه افزود: اعتبار دستگاه سی تی اسکن ۳ میلیارد تومان بوده که بزودی به بیمارستان امام سجاد رامسر آورده میشود.

وی تاکید کرد: در هفته دولت سال جاری ۱۰ میلیارد تومان در افتتاح و بهره برداری پروژه ها هزینه شد.

وی گفت: در برگزاری انتخابات با همراهی هیات نظارت، اجرایی و شورای تامین موفق عمل کردیم و مشارکت حداکثری مردم پای صندوقهای رای ۹۴ درصد بوده که ۷۴ درصد به دکتر روحانی رای دادند.

آزاد خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه با اطلاع رسانی و نقد نقش مهمی در پیشرفت عملکرد دولت دارند و باید نگاه ملی به رامسر داشته باشیم و از شهیدان رجایی و باهنر در صداقت و درستی الگو بگیریم.

وی در پایان گفت: زباله در رامسر مشکل بزرگی بوده که باید اقدامات اساسی انجام شود و ترافیک و حوزه های زیر ساختی و نرم افزاری در آینده نزدیک تصمیماتی اتخاد می شود.