پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 24 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 14635
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱ شهریور, ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    با حضور مسئولین و منتخبین پنجم مردم در شوراهای شهر و روستا:

    مراسم تحلیف شوراهای شهر و روستای رامسر برگزار شد+تصاویر

    مراسم تحلیف شوراهای شهر و روستای شهرستان رامسر با حضور مسئولین و منتخبین پنجم مردم در شوراهای شهر و روستا در مصلی رامسر برگزار شد.

    به گزارش رامسرنوین، مراسم تحلیف شوراهای شهر و روستای شهرستان رامسر با حضور مسئولین و منتخبین پنجم مردم در شوراهای شهر و روستا در مصلی رامسر برگزار شد.

    امام جمعه رامسر در این مراسم با تبریک هفته دولت اظهار کرد: نماد استبداد ستیزی و تفکر حرکت شورایی تیمی در بیان امیر المومنین کاملا برجسته است که فرمودند هر کس به نظر و رای فردی خودش استبداد به خرج دهد و هیچ رای و نظر دیگری را برنتابد استبداد به رای دارد و جایگاه و اعتبار خود را از دست می دهد.

    به گزارش رامسر نوین حجت الاسلام سید جعفر رضایی گفت: شوراها با انجام کار تیمی و تعامل به موفقیت دست پیدا کنند و با همگرایی و هم نظری سبب خدمت به مردم شوند.

    وی افزود: هدف از کار خدمت به نظام و مردم بوده و رضایت مردم شرط اول کار است و هر جا نارضایتی احساس شود باعث از بین رفتن خدمت خواهد شد.

    وی تصریح کرد: شوراها عزم شان را جهت خدمت به مردم جزم کنند و با تلاش و مجاهدت مضاعف عقب ماندگی های منطقه را جبران کنند.

    امام جمعه رامسر افزود: یکی از محرومیتهای کار در روستا محرومیت در فعالیتهای فرهنگی و مذهبی است که باید رسالت شوراها در تمامی امور نقش روشن و برجسته ای باشد.

    رضایی گفت: مردم با رای دادن به شورا و انتخاب به آنها اعتماد کردند و اگر اعضای شورا اگر در جلسات خود رای نداده و نظر ندهند خیانت به مردم است.

    به گزارش رامسر نوین فرماندار رامسر در این مراسم اظهار کرد: شوراها با قرار گرفتن در کنار هم در این مسیر تعامل و همراهی داشته باشند تا حرکتی نو را با وحدت رقم بزنند.

    محمد آزاد گفت: کار تیمی در دستور کار شورا قرار گیرد و با برنامه ریزی مناسب و همدلی و اتحاد موفقیت را کسب کنند.

    وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی خدمات خوبی در رامسر انجام گرفت ولی همچنان از مشکلات بسیار بزرگی رنج میبریم و باید برای حل مشکلات همت همگانی داشته باشیم.

    وی تصریح کرد: شوراها با حرکت جهادی و شورایی و در کنار مردم بودن در حل مشکلات اقدامات اساسی انجام دهند.

    بخشدار رامسر در این مراسم با تبریو هفته دولت و خیر مقدم به شوراهاگفت: با تعامل و همدلی گامهای موثری در جهت پیشرفت روستاها برداریم.

    ارسلان نعمتی افزود: شورای دوره چهارم اقدامات و تلاشهای موثری داشته و جا دارد از آنها تقدیر کنم.

    وی تصریح کرد: شوراها نسبت به معرفی دهیاران ظرف مدت ۱۵ روز اقدام کنند.