پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 14618
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۴ مرداد, ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    فرماندار رامسر گفت:

    مسئولین به جای شکایت از یکدیگر در دستگاه قضایی با نشست و تفاهم مشکلات را حل کنند

    فرماندار رامسر گفت: مسئولین در دستگاه قضایی بر علیه هم شکایت می کنند که دستور استاندار مازندران است از این کار جلوگیری شود و باید با نشستهای مشترک به تفاهم رسیده و مشکلات حل شود.

    به گزارش رامسر نوین، محمد آزاد در جلسه شورای اداری رامسر گفت: نیازمند درک مشترک در مسائل قبلی و ایجاد فرصت های بزرگ با همراهی ملی در سایه تفاهم در کنار اختلاف نظر و سلیقه ها هستیم.

    وی گفت: خدمت به مردم وظیفه مسئولان بوده و باید با تواضع و همدلی مشکلات مردم را حل کنیم و ساده زیستی یک اصل برای مسئولان باشد

    فرماندار رامسر تصریح کرد: درک فقر مردم مورد توجه مسئولان قرار گیرد و ما کابینه دولت دوازدهم در رفع نیازها و مشکلات مردم هستیم که باید با تلاش و مجاهدت در خدمت موفق عمل کنیم.

    وی افزود: مدیریت باید شبانه روزی باشد و ما در رامسر محرومیتها و چالشهای زیادی داریم که باید در رفع آن کوشا باشیم.

    وی تصریح کرد: روسای ارادات مدیران کل را به شهرستان بیاورند تا از نزدیک مشکلات را بررسی و حل کنند تا خدمات زیادی از حضور آنها برای رامسر حاصل شود.

    آزاد افزود: سفر وزیر در رامسر پر بار بود و پیگیر خواسته ها در بخش بهداشت و درمان هستیم و در حوزه بیمارستان رامسر و خانه های بهداشت اقدامات خوبی در حال انجام است.

    وی اظهار کرد: مسئولین در دستگاه قضایی بر علیه هم شکایت می کنند که دستور استاندار مازندران است از این کار جلوگیری شود و باید با نشستهای مشترک به تفاهم رسیده و مشکلات حل شود.

    وی افزود: اقدامات مسئولان در راستای اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال باشد و در راستای آن برنامه ریزی مناسب داشته باشند.

    فرماندار رامسر گفت: چایی که در ادارات استفاده می شود چای ایرانی باشد تا در راستای اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال به خودکفایی برسیم و از تولید داخلی حمایت کنیم.

    وی افزود: شورای شهر در دوره چهار ساله باید با برنامه ریزی اقدامات خوبی داشته باشد تا جوابگوی رای اعتماد مردم و پیشرفت رامسر باشند.