پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 14593
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲ مرداد, ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فرماندار رامسر در نشست منطقه ای بخشداران مازندران:

    بیش از دو هزار تالاب در دنیا به نام کنوانسیون رامسر ثبت شده است

    فرماندار رامسر گفت: بیش از دو هزار و ۲۲۲ تالاب در دنیا به نام کنوانسیون رامسر ثبت شده است و این نشان از اهمیت نام و آوازه رامسر در عرصه های بین المللی همچون حفاظت از تالاب ها است.

    به گزارش رامسرنوین، محمد آزاد در نشست منطقه ای بخشداران مازندران در هتل قدیم رامسر گفت: رویکرد دولت در حوزه گردشگری و در بخش های مختلف سبب فعال شدن فرودگاه رامسر شده و هفته ای ۲۰۰۰ مسافر در این فرودگاه تردد و سه شرکت در این فرودگاه فعالیت دارند.

    وی افزود: مناطق گردشگری روستایی رامسر مانند جواهرده و جنت رودبار از مکان های زیبای رامسر بوده که دارای ییلاقات و طبیعت بسیار زیبایی برای گردشگران است.

    فرماندار رامسر تصریح کرد: شرایط در حوزه گردشگری رو به بهبود بوده و کشاورزی، صنعت و تجارت با رویکرد گردشگری همراه است و مسئولان و مردم با حمایت های خود این امر را محقق ساخته اند.

    آزاد گفت: مردم رامسر در تمامی مناسبت ها حضور فعال داشته و کنوانسیون تالاب ها که ۱۶۸ کشور عضو آن هستند در رامسر برگزار می شود و دو هزار و ۲۲۲ تالاب در جهان به نام رامسر ثبت شده است.

    وی خاطرنشان کرد: اولین سمپوزیوم و نمایشگاه بین المللی گل و گیاهان زینتی در رامسر برگزار شد و امیدواریم به طور سالیانه و به صورت نمایشگاه دائمی این نمایشگاه در رامسر ادامه یابد.

    آزاد اظهار کرد: همراهی شورای تامین در شهرستان رامسر جای تقدیر دارد و در انتخابات با همدلی و مشارکت تمامی نهادها با مشارکت ۹۴ درصدی مردم رامسر همراه بوده است.

    وی افزود: در حوزه انتخابات مامور به نتیجه نبودم بلکه مامور به وظیفه بودم و با قانونمداری انتخابات انجام شد.

    فرماندار رامسر گفت: تصفیه خانه آب شرب رامسر در دولت های قبلی افتتاح شده بود و در دولت یازدهم بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شد و دولت دوازدهم با تدبیر و تلاش بیشتر باید اقدامات موثرتری صورت گیرد.