پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 14589
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۸ تیر, ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فرمانده پلیس انتظامی رامسر خبر داد:

    دستگیری زن و شوهر سارق در حین دزدی

    فرمانده پلیس انتظامی رامسر از دستگیری زن و شوهر سارق در حین ارتکاب جرم در این شهرستان توسط ماموران پلیس خبر داد.

    به گزارش رامسرنوین، سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو در پلاژهای تفریحی و مناطق گردشگری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

    وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی با بررسی های همه جانبه و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی متهم که با همدستی همسر خود اقدام به سرقت اموال داخل خودرو در این شهرستان می کرد، شدند.

    سرهنگ شاه نظری گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران متهمان را در حال سرقت اموال داخل خودرو در یکی از پلاژهای تفریحی مشاهده کردند.

    فرمانده انتظامی رامسر افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی اقدامات پلیسی را برای دستگیری متهم آغاز کردند که حین عملیات دستگیری متهم از محل متواری و همسر وی دستگیر شد.

    وی گفت: همسر این سارق حرفه ای در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۲۷ فقره سرقت اموال داخل خودرو اعتراف کرد.

    سرهنگ شاه نظری با بیان اینکه در این رابطه یک مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد، گفت: همسر سارق به مرجع قضائی معرفی و تلاش برای دستگیری سارق اصلی همچنان ادامه دارد.

    فرمانده انتظامی شهرستان رامسر به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه هشدارهای پلیسی به منظور پیشگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی برای مقابله با سرقت و هرگونه ناهنجاری اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.