پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ , Tuesday 16 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 14565
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۴ تیر, ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    مدیر کمیته امداد رامسر گفت:

    پرداخت بیش از یک میلیارد وام کارگشایی به مددجویان رامسری در سه ماه نخست سال ۹۶

    مدیر کمیته امداد رامسر گفت: یک میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال وام کار گشایی از طریق صندوق امداد ولایت به ۶۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان رامسر از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شد.

    به گزارش رامسرنوین، پرویز سرایی با بیان اینکه توانمند سازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال وام کارگشایی از طریق صندوق امداد ولایت به ۶۰ نفر از مددجویان پرداخت شد.

    وی با بیان اینکه وام کارگشایی به مددجویان برای رفع مشکلات آنان پرداخت می‌شود، افزود: این وام در بخش‌های درمانی، عمرانی، تحصیلی و… به مددجویان اعطا شد.

    سرایی با بیان اینکه تسهیلات اشتغال از ابتدای امسال به مددجویان پرداخت شد، گفت: وام اشتغال به ارزش ۱۹۰ میلیون ریال از طریق صندوق امداد ولایت به نیازمندان و افراد تحت حمایت این نهاد نیز پرداخت شد.

    مدیر کمیته امداد رامسر با بیان اینکه پرداخت وام کارگشایی از طریق صندوق امداد ولایت از ابتدای امسال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد رشد داشت افزود: ۲۰ نفر در این شهرستان در نوبت دریافت این وام قرار دارند.

    وی با توجه به همراهی خیران و نیکوکاران در این شهرستان با کمیته امداد گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، خیّران و جامعه هدف کمیته امداد در آینده نزدیک می‌توانند در صندوق قرض‌الحسنه امداد از امکانات سیستم بانکی شامل، استفاده از دستگاه‌های ATM و POS، درگاه‌های اینترنتی و سایر امکانات برای دریافت و پرداخت، بهره‌مند شوند.

     سرایی گفت: خیران با افتتاح حساب سپرده قرض‌الحسنه در صندوق امداد ولایت می‌توانند مشخص کنند که سپرده آن‌ها در چه بخشی مصرف شود.

    وی افزود: یک هزار و ۲۹۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان رامسر کمک معشیت دریافت می‌کنند.