حضور یک تیم رامسری در مسابقات لیگ برتر والیبال ساحلی کشور

چاپ

به گزارش رامسرنوین، آرش رامسری طی گفتگویی اظهار داشت: دومین دوره لیگ برتر والیبال ساحلی از روز سه شنبه ۲۷ تیر ماه با حضور ۱۰ تیم در دو گروه آغاز می شود.

وی افزود: دور رفت این دوره از مسابقات به مدت پنج هفته در نقاط مختلف کشور برگزار می شود.

رامسری در ادامه گفت: تیم اوج رامسر نیز با مدیریت دکتر جلیل عصائیان و ترکیب عباس پورعسگری و آرش وکیلی در این رقابت ها حاضر و در گروه دوم مسابقات با تیم های توسعه و عمران متل قو، گلستان، توپکا شمال و آکادمی وثوق همگروه است.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات و همراهی اعضا هیئت والیبال و کمیته والیبال ساحلی رامسر و مدیریت و پرسنل هتل کوثر، از همه علاقه مندان و والیبال دوستان دعوت نمود تا در بازی های خانگی از نماینده شهرستان رامسر در مسابقات لیگ برتر حمایت کنند.

ضمنا دیدار های هر هفته لیگ برتر والیبال ساحلی به صورت دو برد از سه بازی برگزار می شود و اگر نتیجه دو بازی اول و دوم یک بر یک شود، بازی سوم به صورت گلدن ست (یک ست ۱۵ امتیازی) برگزار خواهد شد و بازی سوم حداقل یک ساعت بعد از پایان بازی دوم انجام می شود و تعیین زمان بازی سوم نیز بر عهده نماینده سازمان والیبال ساحلی است.

قابل ذکر است که تیم اوج رامسر در هفته اول مسابقات لیگ برتر والیبال ساحلی کشور، روز سه شنبه ۲۷ تیر ماه در هتل کوثر میزبان تیم گلستان (آقا محمد سلاق – حامد میرزاعلی) است.

خبر: محمدرضا جنت قربانی