سومین آئین قرعه کشی جوایز ویژه خوش حسابی نوسازی شهرداری رامسر برگزار شد+تصاویر

چاپ

به گزارش رامسر نوین، سومین آئین جوایز ویژه خوش حسابی عوارض نوسازی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین شهری و شهروندان خوش حساب در پلاژ شهرداری رامسر برگزار شد.

شهردار رامسر در این مراسم عنوان کرد: یکی از ارکان توسعه مشارکت مردمی پرداخت به موقع عوارض توسط شهروندان می باشد.

نصرت اله کوزه گر اذعان کرد: اگر مردم خودشان در ساخت یک شهر مشارکت لازم را داشته باشند، آن شهر توسعه بهتر و سریع‌تری را تجربه می کند. به گفته وی پرداخت به موقع عوارض و مشارکت شهروندان می تواند مدیریت اجتماعی و عمرانی شهر را به سمت تحقق اهداف تعیین شده سوق دهد.

وی به تأثیرات قابل توجه اهدای جوایز به خوش حسابان پرداخت عوارض اشاره کرد و گفت: برگزاری چنین جشن هایی باعث اعتماد و همدلی بیشتر مردم و مدیران شهری به یکدیگر می شود.

شهردار رامسر خطاب به مردم عنوان کرد هر چقدر شهروندان عوارض بیشتری به شهرداری پرداخت کنند، شهرداری نیز سعی می کند چندین برابر آن را برای شهر و در راستای بهبود شرایط شهری برای شهروندان هزینه کند.

شهردار رامسر ضمن قدردانی از شهروندانی که با مشارکت خود در پرداخت عوارض پایدار شهری، توسعه و عمران هر چه بیشتر شهر رامسر را فراهم کردند، تأکید کرد: به پاس مشارکت شهروندان رامسری در اداره امور شهر،‌ یک دستگاه خودوروی تیبا و ۱۰ قطعه سکه ی بهار آزدای به قید قرعه به برندگان خوش حساب رامسری پرداخت می شود.

کوزه گر اظهار امیدواری کرد با پرداخت به هنگام عوارض شهری زمینه توسعه و آبادانی شهر فراهم شود و با اتکا به درآمد های پایدار و مشارکت شهروندان رامسری در پرداخت عوارض برای توسعه و عمران بیشتر شهر رامسر گام های سازنده برداریم.

شایان ذکر است که در حاشیه این جشن بزرگ از فعالین محیط زیست که در امر تفکیک زباله از مبداء با واحد پسماند شهرداری همکاری چشمگیری داشتند تجلیل شد.