پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 29 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 14487
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۸ تیر, ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۲
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فرماندار رامسر خبر داد:

    تقویت ولتاژ برق در دهستان جنت رودبار در دست اقدام است

    فرماندار رامسر از انجام اقدامات در جهت تقویت ولتاژ برق روستاهای دهستان جنت رودبار خبر داد.

    به گزارش رامسرنوین، فرماندار شهرستان رامسر گفت: با پیگیری های دکتر شریعت نژاد نماینده پرتلاش مجلس شورای اسلامی، اقدامات بسیار خوبی جهت تخصیص اعتبار خط ۶۳ کیلو ولت رامسر – جنت رودبار بطول ۵۰ کیلومتر و نصب پست کمپکت ۶۳/۲۰ کیلو ولت مرکز دهستان جنت رودبار و رفع معضلات شبکه برق منطقه در دست اقدام است.

    محمد آزاد افزود: در این راستا به منظور اجرای خط ۶۳ کیلو ولت در مرحله نخست با ولتاژ ۲۰ کیلو ولت برقدار خواهد شد.

    وی بیان داشت: همچنین جهت احداث خط و پست کمپکت ۶۳/۲۰ کیلو ولت با ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار موردنیاز است که ازطریق وزارت نیرو توسط شرکت توزیع برق غرب مازندران در نظر گرفته شد.

    وی ادامه داد: کارهای بسیار خوبی در حوزه زیرساختی توسط دولت در این دهستان قطب کشاورزی ، گردشگری شهرستان رامسر با بیش از ۳۰ روستا در حال انجام است‌.

    فرماندار رامسر بیان داشت: کار گاز رسانی به دهستان جنت رودبار نیز در دستور کار جدی است.

    وی اظهار کرد: جنت رودبار به عنوان پایلوت اقامتگاه «بوم گردی» کشور و پایتخت «گل گاوزبان» ایران ظرفیت های بالایی در زمینه «کشاورزی» و «اکوتوریسم» دارد و در این راستا مصمم به برنامه ریزی و تقویت زیرساخت ها و شکوفایی اقتصادی و تولیدی منطقه هستیم.

    وی ادامه داد: قرار گرفتن زیباترین دالان طبیعی خاورمیانه (جنگل دالخانی) که در مسیر آن قدمگاه شهدای ترور دالخانی است این دهستان را کانون توجهات گردشگران داخلی و خارجی قرار داده است.

    آزاد در پایان گفت: دهستان جنت رودبار می تواند مدلی از توسعه زیرساختی در حوزه تولید و اشتغال و قطب گردشگری سلامت و اکوتوریسم مورد توجه قرار بگیرد.