پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 14453
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۵ تیر, ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در کشور گفت:

    تنها راه پیروزی اسلام و انقلاب ایستادگی و مقابله در برابر آمریکا است/ آتش به اختیار یعنی مردم امر به معروف و نهی از منکر کنند

    معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در کشور گفت: آتش به اختیار یعنی تکلیف همه مردم ایران است در برابر زشتی ها و انحراف ها امر بمعروف و نهی از منکر کنند.

    به گزارش رامسر نوین، سردار سپهر در یادواره شهدای ترور و دالخانی گفت: گرامیداشت و تداوم راه شهدا و حماسه های آرمانی آنها مانند تلاش رزمندگانی است که از کیان اسلام در صحنه مبارزه با دشمنان حضور دارند.

    وی تصریح کرد: نقش اجداد ما در کمک به پیامبر و توسعه دین اسلام و مبانی و اعتقادات قرآنی نقش بی بدیلی بوده که متاسفانه تاریخ به آن کم اشاره کرده است.

    وی افزود: شهر کوچکی مانند رامسر ۲۸۴ شهید و ۵ شهید مفقود دارد که سهم ما از کیان انقلاب است.

     

    معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در کشور گفت: شهدای ما قهرمان مبارزه نظامی نبودند بلکه قهرمان مبارزه با کفر و ادامه راه انبیا بودند.

    وی خاطر نشان کرد: در دفاع از اسلام و انقلاب رهبری رهنمودهایی دارد که ما باید از آن تبعیت کنیم و مدیریت عالی رهبر در مقابل رفتارهای خشن نظامی سیاسی و امینی دشمنان عالی است.

    وی افزود: مبارزه با استکبار جهانی از وصایای شهدا است چون دشمن دست از سر ما برنخواهد داشت تا در تبعیت آن قرار بگیریم.

    سردار سپهر تصریح کرد: مبارزه با صهیونیست و استکبار یکی از بزرگترین آرمانهای انقلاب است و باید تلاش کنیم تا نظام برقرار شود.

    وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی بوسیله خون پاک شهدا زمینه بیداری اسلامی را در غرب آسیا و جهان اسلام و تمام صحنه های بین المللی فراهم ساخته است و ما امروز در دنیا اسلام را معرفی میکنیم و عدم وابستگی به غرب و شرق از وصایای شهداست.

    وی گفت: تا آخر سال میلادی دهها تحریم از سوی آمریکا و اروپا علیه ما وضع میشود چون بهانه آنها اسلام خواهی و قرآن خواهی ماست که میگویند ما دست از اسلام و قرآن برداریم.

    سخنران مراسم یادواره شهدای ترور و دالخانی رامسر تصریح کرد: در کشور ما حرف اول را انقلاب، رهبر و سپاه قدس میزند و اقتدار ما سبب ترس و وحشت دشمنان است و عدم وجود اقتدار باعث حمله دشمنان به ماست‌.

    وی گفت: چهار ترقه در تهران زدند و شش موشک دریافت کردند و اگر بخواهند غلطی کنند دوباره به آنها حمله خواهیم کرد.

    وی در ادامه گفت: امروزه مسئولین امنیتی کشور بیسج و سپاه و نیروی انتظامی در کمین دشمن هستند و تسلط امنیتی که در کشور ما وجود دارد در اروپا نیست.

    معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در کشور افزود: در کشور ما دهها گروه تروریستی و داعش توسط مسئولین امنیتی دستگیر و خنثی کردند و ما با اقتدار عمل کردیم.

    وی تصریح کرد: اگر در مقابل حمله دشمن در سوریه ایستادگی نکنیم و به داعش که در منطقه ترقه بازی میکند موشک نزنیم آنها وارد کشور میشوند و با ما میجنگند که باید تلاش کنیم این اقتدار حفظ شود.

    وی گفت: همه ما باید برای مقابله با دشمن آماده باشیم چون دشمن تصمیم گرفته مانع آرامش و دین ما شود.

    سردار سپهر افزود: هر کس میتواند دستگیری و حمایت از محرومین را انجام دهد کمک کند و در صحنه حضور پیدا کرده و از ارزشهای انقلاب اسلامی دفاع کند.

    وی تصریح کرد: ادامه راه شهدا با تقویت مبانی اسلامی و انقلابی، استکبار ستیزی و عدم تبعیت از دشمن میسر میشود که از وظایف ما است.

    وی گفت: آتش به اختیار یعنی تکلیف همه مردم ایران است در برابر زشتی ها و انحراف ها امر بمعروف و نهی از منکر کنند.