برگزاری جشنواره «باران تابستانی» با برنامه های متنوع فرهنگی درپلاژ ساحلی باغ ملی رامسر

چاپ

به گزارش رامسرنوین، ویژه برنامه باران تابستانی که به همت گروه فرهنگی هنری آرنگ برگزار می‌شود بمدت سه ماه برای شهروندان و مسافران حاضر درساحل با برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و مذهبی برگزار می شود.

میلاد عبدالهی دبیر برگزاری این جشنواره درمورد اهم فعالیت های این گروه در جشنواره باران تابستانی، اظهار کرد: این جشنواره با رویکرد جدید نسبت به سال های گذشته ازروز یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۶آغاز به کار کرده که با توکل به خدا تا ۳۱ شهریور ماه با برنامه های متنوع و شاد و هیجان انگیز در خدمت شهروندان رامسری و ‎ مسافران عزیز خواهد بود.

وی افزود: این جشنواره در ایام تابستان برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان، نوجوانان و کودکان برنامه های شاد و متنوع شامل غنچه باران که کودکان به همراه خانواده در آن به بازی و کارهای فرهنگی می پردازند و با حضور مشاوران بنام شهرستان برای کمک به مردم در زمینه های اجتماعی و فرهنگی در ساحل به کار خود ادامه می دهد.

وی اظهار کرد: در این جشنواره برنامه بازی باران با اجرای مسابقات هیجان انگیز و پرنشاط برای جوانان و نوجوانان به اجرا می‌رسد و برنامه آوای باران با اجرای هنرمندان بنام شهرستان در فضای ساحلی پلاژ باغ ملی برای مسافرین و گردشگران فضای مفرحی را ایجاد می کند.

مسئول گروه فرهنگی هنری آرنگ در ادامه بیان کرد: طرح باران رحمت نیز همه روزه در فضای ساحل با برگزاری نماز جماعت فضای معنوی خوبی را برای مسافران و گردشگران مهیا می کند.

وی تصریح کرد: برنامه مرد بارانی که با هویت مازندرانی در فضای ساحل با خوش آمدگویی به مسافران با آن‌ها ارتباط برقرار می کند و همچنین نمایش باران که با اجرایی هنرمندان رامسری ‎و اجرای نمایش خیابانی برای شهروندان و مسافرین حاضر در ساحل به اجرا در خواهد آمد نیز از جمله برنامه های این جشنوراه است.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه رامسر، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، ورزش و جوانان، اوقاف، دبیرخانه طرح سواحل فرمانداری رامسر، مدیریت پلاژ ساحلی باغ ملی و با اجرای گروه هنری آرنگ در ساحل پلاژ ساحلی باغ ملی در حال اجرا است.

عبدالهی در پایان گفت: از تمام عزیزانی کمک کردند و در جهت فعالیت های فرهنگی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان دغدغه مند هستند تشکر می‎کنم و امیدواریم بتوانیم شب های خوبی را درکنار شهروندان و مسافرین عزیز سپری کنیم و لحظات خوبی رو برای آنها بسازیم .