پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 14391
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۰ تیر, ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    به مدت سه ماه:

    برگزاری جشنواره «باران تابستانی» با برنامه های متنوع فرهنگی درپلاژ ساحلی باغ ملی رامسر

    جشنواره «باران تابستانی» با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری درپلاژ ساحلی باغ ملی رامسر به مدت سه ماه برای گردشگران و مسافران اجرا می شود.

    به گزارش رامسرنوین، ویژه برنامه باران تابستانی که به همت گروه فرهنگی هنری آرنگ برگزار می‌شود بمدت سه ماه برای شهروندان و مسافران حاضر درساحل با برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و مذهبی برگزار می شود.

    میلاد عبدالهی دبیر برگزاری این جشنواره درمورد اهم فعالیت های این گروه در جشنواره باران تابستانی، اظهار کرد: این جشنواره با رویکرد جدید نسبت به سال های گذشته ازروز یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۶آغاز به کار کرده که با توکل به خدا تا ۳۱ شهریور ماه با برنامه های متنوع و شاد و هیجان انگیز در خدمت شهروندان رامسری و ‎ مسافران عزیز خواهد بود.

    وی افزود: این جشنواره در ایام تابستان برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان، نوجوانان و کودکان برنامه های شاد و متنوع شامل غنچه باران که کودکان به همراه خانواده در آن به بازی و کارهای فرهنگی می پردازند و با حضور مشاوران بنام شهرستان برای کمک به مردم در زمینه های اجتماعی و فرهنگی در ساحل به کار خود ادامه می دهد.

    وی اظهار کرد: در این جشنواره برنامه بازی باران با اجرای مسابقات هیجان انگیز و پرنشاط برای جوانان و نوجوانان به اجرا می‌رسد و برنامه آوای باران با اجرای هنرمندان بنام شهرستان در فضای ساحلی پلاژ باغ ملی برای مسافرین و گردشگران فضای مفرحی را ایجاد می کند.

    مسئول گروه فرهنگی هنری آرنگ در ادامه بیان کرد: طرح باران رحمت نیز همه روزه در فضای ساحل با برگزاری نماز جماعت فضای معنوی خوبی را برای مسافران و گردشگران مهیا می کند.

    وی تصریح کرد: برنامه مرد بارانی که با هویت مازندرانی در فضای ساحل با خوش آمدگویی به مسافران با آن‌ها ارتباط برقرار می کند و همچنین نمایش باران که با اجرایی هنرمندان رامسری ‎و اجرای نمایش خیابانی برای شهروندان و مسافرین حاضر در ساحل به اجرا در خواهد آمد نیز از جمله برنامه های این جشنوراه است.

    وی خاطرنشان کرد: این جشنواره به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه رامسر، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، ورزش و جوانان، اوقاف، دبیرخانه طرح سواحل فرمانداری رامسر، مدیریت پلاژ ساحلی باغ ملی و با اجرای گروه هنری آرنگ در ساحل پلاژ ساحلی باغ ملی در حال اجرا است.

    عبدالهی در پایان گفت: از تمام عزیزانی کمک کردند و در جهت فعالیت های فرهنگی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان دغدغه مند هستند تشکر می‎کنم و امیدواریم بتوانیم شب های خوبی را درکنار شهروندان و مسافرین عزیز سپری کنیم و لحظات خوبی رو برای آنها بسازیم .