در روز جهانی قدس مردم اتحاد و همبستگی خود را نشان خواهند داد/ حمله موشکی سپاه درس عبرتی برای بیگانگان و یاوه‌گویان بود

چاپ

به گزارش رامسرنوین، حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین تسخیری در گفتگویی ضمن تقدیر از نیروی توانمند و قدرتمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی حمله موشکی به مواضع داعش در دیرالزور سوریه اظهار کرد: اقدام به‌موقع، شجاعانه و مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای حفظ امنیت ملی بسیار جای تشکر و قدردانی دارد.

وی بابیان اینکه حمله موشکی ایران درس عبرتی برای بیگانگان و یاوه‌گویان جهان است افزود: همه‌کسانی که در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاوه‌گویی می‌کنند باید از حمله موشکی سپاه به مواضع داعش عبرت بگیرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان سپاه را نیروی مستحکم در مقابل استکبار جهانی برشمرد و گفت: سپاه ازجمله نیروهایی در نظام جمهوری اسلامی ایران است که به امر ولی امر مسلمین از نظام و انقلاب اسلامی دفاع و پشتیبانی می‌کند.

این مقام‌ مسئول حمله موشکی سپاه را درس عبرت برای همه متجاوزان جهان نام برد و اظهار کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نه‌تنها درس عبرتی برای تکفیری‌های داعش است بلکه درس عبرتی برای همه متجاوزانی است که سرزمین‌های مسلمانان را در کشورهای اسلامی اشغال می‌کنند و در بین مسلمانان نفوذ کرده‌اند.

وی خطاب به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: همه متجاوزان و مستکبران عالم بدانند نباید با شیر ژیان میدان منطقه در منطقه با ترقه‌بازی‌های خود شوخی کنند و آن را به عقب برانند.

مسئول هیات رزمندگان اسلام رامسر اختلافات سلیقه‌ در داخل کشور را عامل نقض اتحاد ملی ندانست و تأکید کرد: گرچه ممکن است مردم در مواردی از مسائل سیاسی اختلافات جزئی و سلایق محدودی داشته باشند اما هیچ‌گاه در عرصه‌ای که خطر برای نظام جمهوری اسلامی ایران احساس شود، مردم بی‌تفاوت نیستند و در برابر یاوه‌گویی‌ها متحد می‌شوند.

حجت الاسلام تسخیری حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس را مهر تأییدی بر همبستگی مسلمانان برشمرد و افزود: در روز جهانی قدس مردم به جهانیان مستکبر، اتحاد و همبستگی خود را نشان خواهند داد.