پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 14315
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۹ خرداد, ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۶
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    رئیس شبکه بهداشت و درمان رامسر خبرداد

    ساختمان بین الملل بیمارستان امام سجاد رامسر به بهره برداری می رسد

    رئیس شبکه بهداشت و درمان رامسر گفت: ساختمان بین الملل بیمارستان امام سجاد رامسر تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

    به گزارش رامسرنوین، ابراهیم ناظریان در گفت‌و‌گویی با اشاره به اینکه در بیمارستان امام سجاد(ع) کلینیک ویژه راه اندازی شد، اظهار کرد: ۲۵ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه بین الملل و پزشکان بیمارستان امام سجاد به صورت صبح و عصر در این کلینیک خدمات رسانی می‌کنند.

    وی افزود: کاربری طبقه بالای کلینیک ویژه دندانپزشکی است اما به دلیل وجود دندانپزشکی در مقابل این بیمارستان، کاربری این طبقه تغییر می‌کند.

    رئیس شبکه بهداشت و درمان رامسر بیان کرد: طبقه دوم اورژانس بیمارستان امام سجاد(ع) راه اندازی شد و پرسنل آن به زودی مشخص می شود؛ از لحاظ اورژانس در بخش توراما و بستری جزء بهترین بیمارستان استان مازندران از لحاظ فضای فیزیکی گسترش زیبایی و امکانات است.

    ناظریان گفت: اورژانس بیمارستان با هزینه ۸۰۰ میلیون تومان با کمک خیران و مابقی آن از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تامین شد.

    ناظریان با اشاره به اینکه ساختمان بین الملل جزء پروژه های بزرگی است که در پشت بیمارستان امام سجاد در حال ساخت بوده و تا پایان سال به بهره برداری می رسد، گفت: بزرگترین مشکل بیمارستان امام سجاد کمبود متخصصان است که کار را برای متخصصان بیمارستان به دلیل داشتن کشیک های طولانی سخت کرده است.

    رئیس شبکه بهداشت و درمان رامسر با اشاره به اینکه به دو جراح در بخش های مغز و اعصاب و ارتوپد نیازمند است که امیدواریم پیگیری‌ها در این زمینه به نتیجه برسد، افزود: طرح تحول سلامت مشکلات مردم را در بخش درمان و بهداشت برطرف کرده است.

    وی با اشاره به اینکه سه خانه بهداشت در میانلات، دریاپشته و کلایه بن در حال ساخت است که بزودی افتتاح می شود، اظهار کرد: ستاد اداری شهرستان در فضای بیمارستان امام سجاد با زمینی به مساحت سه هزار مترمربع ساخته می شود‌.

    ناظریان درباره وضعیت بیمارستان کتالم نیز گفت: دانشگاه آزاد باید به تعهدات خود در برابر نیروها و خدمات به بیمارستان کتالم عمل کند چرا که این دانشگاه به حمایت بیمارستان کتالم توانست رشته پزشکی را حفظ کند.

    رئیس شبکه بهداشت و درمان رامسر افزود: نیروهای بیمارستان کتالم با توجه به گسترش خدمات در بیمارستان امام سجاد و شهید رجایی تنکابن تا پایان سال جذب سیستم می شوند و هیچ نیرویی از بیمارستان کتالم بیکار نمی‌شود.

    این مسئول در پایان اظهار کرد: کاربری بیمارستان در آینده نزدیک به دو قسمت دیالیز پیشرفته با خدمات رایگان و مرکز ناباروری با کمک خیرین راه اندازی می شود.