انقلاب امام خمینی(ره) رو به افول نمی رود/ امروز برخی با نام امام سعی دارند آرمان های او را تحریف کنند

چاپ

به گزارش رامسرنوین، حجت الاسلام سید جعفر رضایی در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در مصلای جواد الائمه رامسر گفت: امام خمینی حقیقت همیشه زنده تاریخ است و شخصیت ممتازی که به لحاظ ویژگی های ممتاز در طول تاریخ به عنوان یک الگوی بزرگ که مانند پیامبران الهی در جامعه بشری و در تفکر اندیشه بشر گنجانده شده است.

وی تصریح کرد: انقلاب امام خمینی با همت مردم به پیروزی رسید و هرگز رو به افول نخواهد رفت و دشمنان ما آب در هاون می کوبند.

امام جمعه رامسر افزود: دشمنان اگر شناخت قلبی و عمیق از مردم داشتند بسیار زودتر دست از سر انقلاب اسلامی برمی داشتند و هنوز به این درجه از باور نرسیده بودند.

رضایی در ادامه گفت: مردم به امامشان لبیک گفتند و در استقبال از بدو ورود و بدرقه از پیکر تمام باور و اعتقادشان از امام را به باور رساندند.

وی افزود: امام و انقلاب زنده هستند چون ملت ما زنده است و باید از اندیشه های انقلابی حضرت امام بهره گیری کنیم.

امام جمعه رامسر اظهار کرد: در هیچ جای جهان انقلاب بدون امام شناخته نمی شود و ما با یاد فکر و اندیشه امام در طول ۳۸ سال انقلاب ایستادگی کردیم و به جهانیان ثابت کردیم مرد مبارزه و میدان هستیم.

وی افزود: امروز برخی در داخل کشور سعی دارند با یدک کشیدن نام امام آرمان ها و اهداف او را تحریف کنند و امام خمینی (ره) را به نوعی دیگر بر جوانان معرفی کنند.

وی خاطر نشان کرد: موفقیت امام در مبارزه با نفس بود و مرد بزرگ و عارفی والا بود که قبل از اینکه به رهبری برون برسد به رهبری درون پرداخت، نفسش را مدیریت کرد که نشان از ایمان محکم وی به خدا بود‌.

وی گفت: امام اولین معلم و عارف شیعه در عصر معاصر بود و تواضع خالصانه در برابر خداوند داشت و دیدگاه انجام تکلیف در همه عرصه ها در رفتار و گفتار وی نمایان بود.

خبر: جلال کمالی