پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 14257
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۴ خرداد, ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    امام جمعه رامسر:

    انقلاب امام خمینی(ره) رو به افول نمی رود/ امروز برخی با نام امام سعی دارند آرمان های او را تحریف کنند

    امام جمعه رامسر گفت: انقلاب امام خمینی با همت مردم به پیروزی رسید و هرگز رو به افول نخواهد رفت و دشمنان ما آب در هاون می کوبند.

    به گزارش رامسرنوین، حجت الاسلام سید جعفر رضایی در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در مصلای جواد الائمه رامسر گفت: امام خمینی حقیقت همیشه زنده تاریخ است و شخصیت ممتازی که به لحاظ ویژگی های ممتاز در طول تاریخ به عنوان یک الگوی بزرگ که مانند پیامبران الهی در جامعه بشری و در تفکر اندیشه بشر گنجانده شده است.

    وی تصریح کرد: انقلاب امام خمینی با همت مردم به پیروزی رسید و هرگز رو به افول نخواهد رفت و دشمنان ما آب در هاون می کوبند.

    امام جمعه رامسر افزود: دشمنان اگر شناخت قلبی و عمیق از مردم داشتند بسیار زودتر دست از سر انقلاب اسلامی برمی داشتند و هنوز به این درجه از باور نرسیده بودند.

    رضایی در ادامه گفت: مردم به امامشان لبیک گفتند و در استقبال از بدو ورود و بدرقه از پیکر تمام باور و اعتقادشان از امام را به باور رساندند.

    وی افزود: امام و انقلاب زنده هستند چون ملت ما زنده است و باید از اندیشه های انقلابی حضرت امام بهره گیری کنیم.

    امام جمعه رامسر اظهار کرد: در هیچ جای جهان انقلاب بدون امام شناخته نمی شود و ما با یاد فکر و اندیشه امام در طول ۳۸ سال انقلاب ایستادگی کردیم و به جهانیان ثابت کردیم مرد مبارزه و میدان هستیم.

    وی افزود: امروز برخی در داخل کشور سعی دارند با یدک کشیدن نام امام آرمان ها و اهداف او را تحریف کنند و امام خمینی (ره) را به نوعی دیگر بر جوانان معرفی کنند.

    وی خاطر نشان کرد: موفقیت امام در مبارزه با نفس بود و مرد بزرگ و عارفی والا بود که قبل از اینکه به رهبری برون برسد به رهبری درون پرداخت، نفسش را مدیریت کرد که نشان از ایمان محکم وی به خدا بود‌.

    وی گفت: امام اولین معلم و عارف شیعه در عصر معاصر بود و تواضع خالصانه در برابر خداوند داشت و دیدگاه انجام تکلیف در همه عرصه ها در رفتار و گفتار وی نمایان بود.

    خبر: جلال کمالی