پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 14248
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۳ خرداد, ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۸
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    رئیس جمعیت هلال احمر رامسر خبر داد:

    شناسایی ۱۶ نقطه حادثه خیز در سواحل رامسر

    رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رامسر از شناسایی ۱۶نقطه حادثه خیز در سواحل رامسر خبر داد.

    به گزارش رامسرنوین، علیرضا شیروانی طی گفتگویی با خبرنگار ما ضمن اشاره به اجرایی شدن طرح های دریا در طول ماه مبارک رمضان گفت: رامسر یکی از مناطق و شهرهای بسیار پرتردد گردشگری و مسافران خارجی در سطح استان مازندران است و حجم بسیار زیادی از مسافران و گردشگران در طول ایام نوروز و همچنین ایام تعطیلات تابستانه به این منطقه سفر می کنند ، بنابراین اندیشیدن و برنامه ریزی درست و انجام تمهیدات لازم در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

    علیرضا شیروانی اظهار داشت: بر این اساس ۱۶ نقطه کور یا همان نقاط حادثه خیز در طول ۲۲ کیلومتر نوار ساحلی دریای رامسر شناسایی شدند تا امنیت لازم برای آرامش و آسایش مسافران و گردشگران  فراهم شود.

    وی تصریح کرد: ۳۴نفر از منجیان در نقاط حادثه خیز توسط هیات نجات غریق در سواحل   دریای رامسر حضور و نسبت به انجام وظایف محوله فعالیت دارند.

    این مسئول در ادامه افزود: ۵ تیم موتوری از نجاتگران هلال احمر درطول نوار ساحلی رامسر  اقدام به گشت زنی و سرکشی میکنند خصوصا در مناطقی که منجیان مسقر هستند و علاوه بر پایش عملکرد ناجیان نسبت به امداد رسانی در مواقع ضروری نیز اقدام می کنند.

    شیروانی خاطر نشان کرد: در طول ایام ماه مبارک رمضان  پوشش ۶۰ درصدی در نوار ساحلی انجام میشود و همچنین در این ماه در روزهای پیک مسافر و تعطیلات، پوشش ۱۰۰ درصدی و پس از ماه مبارک رمضان پوشش در طول سواحل را داریم.

    وی تاکید کرد: تلاش مجموعه پرسنل و کارکنان و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر رامسر ارائه خدمات ویژه و رضایت بخش به عموم مردم است و مطمئنا سطح ارائه این خدمات با همراهی و همکاری همیشگی همه دستگاه های شهرستان افزایش یافته و بهتر انجام می شود.

    رئیس جمعیت هلال احمر رامسر ادامه داد:  در طول ایام نوروز امسال نیز خدمات گسترده و بسیار مطلوبی به شهروندان و مسافران و گردشگران داخلی و خارجی از سوی این جمعیت ارائه شد و برگ درخشان دیگری در کارنامه عملکرد جمعیت هلال احمر اضافه شد وجا دارد از همه کسانی که در این راه با ما همکاری و همراهی داشتند قدردانی کنم و امیدوارم بتوانیم در ایام تابستان نیز درکنار هم بهتر از همیشه به همه گردشگران خدمت رسانی مطلوبی را داشته باشیم.

    وی در پایان گفت: از همه گردشگران تقاصا دارم که به تذکرات منجیان و نجاتگران توجه کنند تا سفر بی خطر داشته باشند.

    خبر: طیبه ایزک شیریان