تهدید به تخته کردن درب بسیج دانشجویی از جانب رئیس دانشگاه پیام نور/ انتظار واکنش جدی مسئولین را داریم

چاپ

به گزارش رامسرنوین، میلاد یوسفیان در گفتگویی با اعلام خبر جلوگیری از اعلام مواضع بسیج دانشجویی در دانشگاه پیام نور رامسر گفت: روز گذشته با توجه به تصمیم بسیج دانشجویی شهرستان،  دانشجویان در دانشگاه پیام نور رامسر اقدام به نصب اعلامیه هایی در خصوص تعطیلی کارخانجات و بیکاری کارگران در محل بُرد اختصاصی خود در این دانشگاه کردند.

وی افزود: علیرغم اینکه قبل از این با رئیس دانشگاه در این زمینه هماهنگی های لازم به عمل آمده بود اما متاسفانه رئیس دانشگاه پیام نور در حین انجام این کار با رفتاری دور از شان ریاست یک دانشگاه، با اعتراض شدید خود، جلوی این کار را گرفت.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان رامسر در ادامه بیان کرد: رئیس دانشگاه با عنوان کردن این موضوع که آیا نمی دانید این زمان برای طرح چنین مباحثی مناسب نیست در حرکتی زننده اقدام به برداشتن اعلامیه ها و کاغدهای روی برُد بسیج دانشجویی کرد.

وی با اشاره به اینکه در ادامه متاسفانه رئیس دانشگاه پیام نور با لحنی تند اعلام کرد اگر این کارها را ادامه دهید درب بسیج دانشجویی را تخته می کنم!، تصریح کرد: این اقدامات و اعتراضات در حالی صورت می گیرد که امروز به مناسبت روز معلم و استاد در دانشگاه پیام نور با دعوت از نماینده مردم شهرستان های رامسر، تنکابن و عباس آباد در این مراسم عملاً از دولت فعلی در سخنرانی هایش حمایت کرد و برخی کاندیدای ریاست جمهوری را مورد نقد خود قرار داد.

وی اظهار کرد: بر همین اساس به دلیل حمایت یک طرفانه نماینده مردم شهرستان از دولت فعلی، بعضی دانشجویان با انتقاد از دولت یازدهم در مباحثی نظیر وعده صد روزه و عدم اجرای آن، تعطیلی کارخانجات، بی کاری کارگران و مواردی دیگر، نسبت به سخنرانی وی در بین مراسم انتقاد کردند.

وی در پایان گفت: امیدواریم مسئولین مربوطه نسبت به این اقدامات واکنشی جدی داشته باشند.