کسانی که خود را در معرض انتخاب مردم قرار می دهند وعده های غیرمطالعاتی ندهند/ کاندیدا از بازی با آبرو و تخریب رقیب خودداری کنند

چاپ

به گزارش رامسرنوین، حجت الاسلام محمد گرگانی در در خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان رامسر ضمن گرامی داشت یادو خاطره شهدا و امام شهدا گفت: روز ۳ اردیبهشت برابر با ۲۵ ماه رجب سالروز شهادت اباابراهیم امام موسی ابن جعفر (ع) است، امامی که میلاد پر برکتش ۷ صفر و مدت امامت ایشان ۳۵ سال روایت شده است.

وی افزود: روز سه شنبه ۵ اردیبهشت برابر با ۲۷ ماه رجب سالروز بعثت خاتم انبیاء، محمد مصطفی (ص) است که روزی مبارکی برای مسلمانان محسوب می شود زیرا کاملترین و رساترین پیامبر در عالم هستی و آفرینش به اذن خدا برای تببین رسالتش مبعوث شد.

امام جمعه موقت رامسر در ادامه با اشاره به روز محیط زییست و روز زمین پاک بیان کرد: اگر ما رعایت محیط زیست را نکنیم و آب و خاک و هوا را آلوده کنیم زندگی اجتماعی به مخاطره می افتد.

وی به وجود مشکل زباله  در شهرهای شمالی به ویژه شهرستان رامسر اشاره کرد و گفت: مشکل اصلی ما در شمال کشور و به خصوص رامسر مساله زباله است که مسئولان شهرستان در تلاش هستند و این امر نیازمند حمایت جدی نماینده مجلس است تا با دریافت اعتبارات ملی این معضل ریشه ای حل شود.

وی با بیان اینکه انتخابات مهمی را در آینده پیش رو داریم تصریح کرد: زمانی که بلیغات قانونی آغاز شد توصیه می کنم کاندیداها رعایت آبروی یکدیگر را بکنند و ضمن احترام به هم از تخریب رقیب خودداری کنند.

حجت الاسلام گرگانی اظهار کرد: رسیدن به این جایگاه به هر قیمتی به هیچ وجه مناسب نیست و می بایست کاندیداها اصول تبلیغات را رعایت کنند.

وی اضافه کرد: کاندیداها حتماً برنامه های خود را به طور مدون با کار کارشناسی و مطالعه عمیق و استفاده از افراد کارشناس با در نظر گرفتن اولویت ها اطلاع رسانی داشته باشند.

وی تاکید کرد: کسانی که خود را در معرض انتخاب مردم قرار می دهند وعده های غیرمطالعاتی ندهند زیرا هر برنامه ای لازمه اجرایش رفع موانع و زمینه اجرا و تصمیم همه افراد شورا با وجود برخی شرایط جانبی است که این می طلبد همه افراد با کار مطالعاتی در این میدان حضور پیدا کرده باشند.

امام جمعه موقت رامسر با بیان اینکه شوراهای شهر بایستی زمینه اشتغال را در شهر فراهم کنند بیان کرد: اولویت اول شورای شهر آینده رامسر این باشد که بتواند زمینه و بستر اشتغال زایی برای جوانان را فراهم آورد تا ذره ای از این مشکل در شهرستان رفع شود.

وی با بیان اینکه کاندیداها وعده ای بدهند که در پایان ۴ سال بیلان کاریشان مورد رضایت مردم باشد اظهار کرد: کارهای انجام شده باید توسط روابط عمومی اطلاع رسانی شود و در عین حالی که نبادید بزگنمایی کرد اما باید به سمع و نظر مردم برسد.

حجت الاسلام گرگانی در پایان گفت: آن عزیزانی که بعد از انتخابات رای نیاوردند ناراحت نباشند و ضمن اطلاعیه تبریک دسته جمعی برنامه هایشان را در اختیار منتخبین قرار بدهند و برای پیشرفت شهر دست منتخبین را بگیرند تا بتوانیم با عمران و بهسازی منطقه خود شهر نمونه ای را بسازیم.