پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ , Saturday 24 October 2020
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 14074
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۴ اسفند, ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    افزایش پیشخوان‌های شهرنت در سراسر کشور

    مدیر پیشخوان‌های شهرنت و اتوبانک شهر با اشاره به استقبال شهروندان از پیشخوان‌های شهرنت گفت: علاوه بر افزایش سطح کیفی، توسعه کمی پیشخوان‌های شهرنت به تعداد ۳۵۰ پیشخوان در دست اقدام است.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از ایسنا، بنابر اعلام بانک شهر، محمدرضا جاوید با بیان اینکه امروزه صنعت بانکداری رنسانسی را پشت سر می‌گذارد که طی چند سال آتی درک و تجربه ما درباره نظام مالی و بانکداری را از اساس متحول می‌کند، گفت: در دهه گذشته بانک‌ها پیوسته از فناوری برای تغییر چشم‌انداز عملیاتی خود استفاده می‌کردند، اما با توجه به نوآوری‌هایی که با توسعه فناوری به وجود آمده و بانک‌ها را قادر به ارائه سرویس‌های بانکی به صورت شبانه‌روزی و در همه ایام سال کرده، تغییر شکل شعب به موضوع و چالش جدید بانک‌ها تبدیل شده است.

    وی افزود: کانال‌ها و سامانه‌های جدید بانکی با کارکردها و ظرفیت‌های جدید خود توانسته به عنوان جایگزین جدی برای انجام فعالیت‌های سنتی موجود در شعب مطرح شده و بانک‌ها را به این چالش بزرگ دعوت کند که برای جبران هزینه‌های سنگین شعب از این فناوری‌های نوین در پیش گیرند.

    جاوید در ادامه با اشاره به اقدامات بانک شهر در این حوزه اظهارکرد: با درک این واقعیت که مدل‌های کسب و کار موجود جوابگو نیازهای جدید نیست و با شناخت نیاز مشتریان به دریافت خدمات، در حداقل زمان با کیفیت بالاتر، بانک شهر پروژه پیشخوان‌های شهرنت را با رویکرد بانکداری اجتماعی را در دستور کار قرار داد.

    مدیر پیشخوان‌های شهرنت و اتوبانک شهر افزود: از آغاز این پروژه در سال ۹۳ تاکنون ۳۲۰ پیشخوان شهرنت در همه مراکز استان‌ها و همچنین ۱۲۵ شهر کشور به صورت ۲۴*۷ مشغول به فعالیت و تسهیل‌گری در خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان و مراجع‌کنندگان است.

    به گفته جاوید، تجربه سه ساله اجرای پروژه پیشخوان‌های شهرنت این واقعیت را آشکار کرده که در آینده شعب بانک‌ها به سمت فعالیت‌های مشاوره‌ای می‌رود و ارائه خدمات ۲۴ ساعته و تا حد امکان ارتباط مجازی به مبحثی رایج و مورد نیاز مشتریان تبدیل شده و کم توجهی به این موضوع می‌تواند موجب خروج مشتری از بانک شود.

    وی در ادامه با اشاره به اهداف این پروژه در سال جاری، تصریح‌کرد: علاوه بر افزایش سطح کیفی، توسعه کمی پیشخوان‌های شهرنت به تعداد ۳۵۰ پیشخوان در دست اقدام است.

    جاوید یادآوری کرد: کاهش هزینه‌های عملیاتی (اجرایی)، افزایش امنیت و اعتبار، مشارکت و همکاری با ارائه‌کنندگان فناوری‌های مالی، بهبود فرآیندهای کسب و کار، برآورد ملزومات نظارتی و انطباقی و ارائه خدمات ارزش افزوده از ویژگی‌های پیشخوان‌های شهرنت است.

    برچسب ها :