پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Tuesday 23 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 14071
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۴ اسفند, ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    ۶۹۶ مازندرانی ممنوع‌الخروج شدند

    مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: ۶۹۶ نفر از بدهکاران مازندرانی که بیشتر آنها مرتبط با بدهکاران بانکی بودند، ممنوع‌الخروج شدند.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، محمدحسن بهادر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا پایان بهمن ماه امسال ۵ هزار و ۸۸۸ پرونده اجرایی در ۲۴ دایره اجرای اسناد رسمی در استان تشکیل شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد رشد داشت.

    وی افزود: از این تعداد پرونده ۹۱۶ مورد مربوط به چک‌های بدون محل و ۱۸۵ پرونده مربوط به مهریه و اسناد تعهدی و ۴ هزار و ۱۱۹ پرونده نیز مربوط به اسناد رهنی و شرطی و قراردادهای داخلی بانک‌ها و ۶۶۸ مورد باقی‌مانده مربوط به اسناد شارژ آپارتمان، تخلیه و آب بها و بهای برق بوده و همگی به‌صورت مکانیزه تشکیل شده است.

    مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۳۵۰ هزار پرونده در بایگانی‌های اجرایی استان وجود دارد که قریب ۷۶ درصد آن جاری و بقیه راکد و شهرستان‌های تنکابن، ساری و آمل به‌ترتیب رقم پرونده اجرایی را به خود اختصاص داده‌اند.

    بهادر بیان کرد: طی این مدت ۲ هزار و ۷۵۷ پرونده مختومه که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۰ درصد افزایش داشت و استان مازندران از حیث مختومه شدن پرونده‌های اجرایی رتبه نهم کشور را به خود اختصاص داده است.

    وی ادامه داد: بعد از استان‌های تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و فارس بیشترین پرونده‌های تشکیلی اجرایی متعلق به استان مازندران بوده و ۶۹۶ نفر از بدهکاران که بیشتر آنها مرتبط با بدهکاران بانکی بودند، ممنوع‌الخروج شدند.

    مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خاطرنشان کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته بیش از ۲۲۶ میلیارد مطالبات بانکی را با رشد ۳۷ درصدی وصول کرده که ۱۰۶ میلیارد آن مربوط به بانکها و مؤوسسات اعتباری خصوصی است که استان مازندران از لحاظ وصول مطالبات بانکی پس از استان تهران رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

    بهادر در پایان گفت: مبلغ ۲۴ میلیارد و ۳۳۲ میلیون تومان حق مزایده و نیم‌عشر امسال به خزانه واریز شده است.

    برچسب ها :