جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری رامسر برگزار شد

چاپ

به گزارش رامسرنوین، سرایی مدیرکمیته امداد شهرستان رامسر نیز در خصوص جشن نیکوکاری مطالبی را برای حاضرین در جلسه بیان کرد و گفت: بایستی نگاه خود را نسبت به فقر تغییر دهیم و با کمک هم و شناسایی نیاز های اساسی مردم نسبت به رفع آن نیاز ها قدم برداریم و با فرهنگ سازی و نگاه علمی به این پدیده اجتماعی که لطمات جبران ناپذیری برای خانواده ها در پی دارد فقر را در کنترل خود در آوریم.

در ادامه جلسه ارسلان نعمتی بخشدار مرکزی با اشاره به این موضوع که کمک به محرومان باعث افتخار می باشد یادآور شد: هر کدام از ما میتوانیم چه به صورت زبانی، قدمی و یا مالی در این امر خیر شرکت کنیم و کلیه ادارات و دستگاههای اجرایی بخش  و دهیاران در ایام جشن نیکوکاری همکاری و مساعدت لازم را با کمیته امداد خواهند کرد.

وی افزود: کمیته امداد به تنهایی توان پرداختن به همه نقاط را ندارد و به همین دلیل باید با ساماندهی مناسب سعی شود تا همه محرومین از هدایای مردمی در آستانه سال نو برخوردار شوند.

سرایی مدیر کمیته امداد نیز با توجه به اینکه جشن نیکوکاری همزمان با روزهای ۱۸، ۱۹ و ۲۰ اسفند برگزار می شود، اظهار داشت: جشن نیکوکاری با شعار بهار همدلی و شکوه مهربانی نام گذاری شده است.

سرایی اظها کرد: در حال حاضر ۲۴۲۹ نفر تحت حمایت این نهاد هستند که  ۸۱دانش‌آموز و ۱۱۶دانشجو نیازمند تحت پوشش کمیته امداد است که در راستای تأمین نیازهای این افراد تلاش می‌شود.

سرایی در پایان بیان داشت: همه ساله شاهد حضور گسترده و با شکوه مردم در جشن نیکوکاری هستیم که این جشن با مشارکت آموزش و پرورش و کمیته امداد و سپاه پاسداران  با برپایی پایگاههای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهر و مدارس اجرا می‌شود.