پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 24 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 13969
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۹ اسفند, ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    کشف ۳ میلیارد تومان کالای قاچاق در ساری

    فرمانده انتظامی مازندران گفت: در اجرای طرح ظفر ۴ در ساری، نزدیک به ۳ میلیارد تومان کالاهی قاچاق کشف شده است.

    به گزارش رامسرنوین ، سردار محمود میرفیضی در نمایشگاه دستاوردهای طرح ارتقا امنیت اجتماعی که در اجرای طرح ظفر چهار در مرکز مازندران اجرا شد، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح ظفر ۴ برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، ارازل و اوباش، سارقان، خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و به نوعی برای پاسخگویی به نیازهای مردمی است.

    وی افزود: اقداماتی که در اجرای این طرح انجام می‌شود در رابطه با جغرافیای جرم است که همراه با آن بحث نظم بخشی و ساماندهی حاشیه‌نشینان نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

    فرمانده انتظامی مازندران طرح ظفر ۴ که روز گذشته در مرکز مازندران اجرا شد را دارای نتایج خوبی دانست و اضافه کرد: ۵۲۵ نفر در مجموع این طرح دستگیر شدند که ۱۱۲ قبضه سلاح سرد و غیره، ۱۷ نفر ارازل و اوباش، ۲۰۶ واحد صنفی متخلف پلمب شدند، ۷۲ نفر توزیع کنندگان مواد مخدر بودند.

    این مسؤول با بیان اینکه در اجرای طرح ظفر ۴ در ساری، ۱۳ کیلو انواع و اقسام مواد مخدر کشف شد، گفت: نزدیک ۳ میلیارد تومان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بوده است.

    میرفیضی با اشاره به اینکه کالاهای قاچاق کشف شده شامل لوازم آرایشی، لباس و … بوده است، تصریح کرد: ۱۶۸ دستگاه انواع وسیله نقلیه خودرو و موتورسیکلت نیز در اجرای این طرح توقیف شده است.

    فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه بیشتر افراد دستگیر شده حکم جلب داشتند و یا باعث ناامنی در جامعه بودند، خاطرنشان کرد: وضعیت امنیت در مرکز مازندران مطلوب است در اجرای طرح ظفر بحث افزایش احساس امنیت در جامعه است و باید به صورت مستمر در استان اجرا شود.

    برچسب ها :