حدود ۴۰۰ بنگاه هنوز روی دست‌مان مانده است

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از ایسنا، رئیس سازمان خصوصی‌سازی در نشست خبری طرح ساماندهی سهام عدالت با گلایه از روند خصوصی‌سازی سازمان‌ها گفت: پس از هر طرحی که خصوصی‌سازی آن انجام می‌شود، دردسرهای زیادی شکل می‌گیرد زیرا بر سر راه خصوصی‌سازی مقاومت‌های زیادی وجود دارد و حتی سازمان را تهدید می‌کنند و با نسبت دادن جمله‌هایی مانند اینکه ما منطقه را به هم می‌ریزیم یا امنیت را مخدوش می‌کنیم کار را به تاخیر می‌اندازند.

وی در همین رابطه افزود: حدود ۴۰۰ بنگاه هنوز روی دست‌مان مانده است و نتوانسته‌ایم آن را به بخش خصوصی واگذار کنیم و بسیاری از مزایده‌هایی که برگزار می‌شود بدون برنده و بی‌نتیجه می‌ماند.

رییس سازمان خصوصی‌سازی با انتقاد از بعضی نمایندگان مجلس ادامه داد: بعضی از نمایندگان، حتی نوبت اولشان است که در مجلس حضور پیدا می‌کنند. گویا قانون اصل ۴۴ را مطالعه نکرده‌اند و از آن مطلع نیستند که پس از هر خصوصی‌سازی نامه می‌نویسند و حتی تهدید می‌کنند. کار تا جایی پیش رفت که یکی از آنها به خود من گفت اگر این طرح خصوصی‌سازی انجام شود، خودم را آتش می‌زنم! اگر قانون بد است، آن را اصلاح کنید، اگر نه چرا جلوی قانون ایستادگی می‌کنید؟