پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 24 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 13950
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۸ اسفند, ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    اولویت فهرست انتخاباتی شوراها با اعضای موفق فعلی باشد

    یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی بر لزوم غربالگری شوراهای فعلی تأکید کرد و گفت که اولویت در فهرست‌های انتخاباتی شوراها با کسانی است که در شوراهای فعلی کارنامه درخشانی داشتند.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از ایسنا الیاس حضرتی در گفت‌وگویی اظهار کرد: اصلاح‌طلبان تشکیلاتی تحت عنوان شورای سیاست‌گذاری دارند که قریب به اتفاق همه شخصیت‌های سیاسی اصلاح‌طلب و احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب در آن حضور دارند و اکثریت نقطه نظراتی در آنجا مطرح می‌کنند و شاخص‌ها بر آن اساس تعیین می‌شود و کاندیداها مورد بررسی قرار می‌گیرند.

    وی افزود: ما در بین اصلاح‌طلبان شخصیت‌های بزرگ زیادی داریم که وزیر، سفیر، استاندار، معاون وزیر و نماینده مجلس بوده‌اند یا از دبیران و شورای مرکزی احزاب هستند. لذا صف‌های طولانی داریم و دستمان پر است اما نکته مهم این است که در وهله اول در مورد شورای فعلی نوعی غربالگری داشته باشیم.

    نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد:‌به طور مثال ما در شورای شهر تهران ۱۳ تا ۱۴ نفر داریم و در شهرستان‌ها هم نفراتی داریم. قدم اول باید ارزیابی از کارکرد و کارنامه چهارساله و توانایی این افراد باشد. اگر از بین آنها تعدادی سربلند و پیروز درآمدند و کارنامه درخشانی داشتند طبیعتاً اولویت با آنها خواهد بود.

    حضرتی یادآور شد: ما در وهله دوم برای تکمیل لیست باید به دنبال جوانانی برویم که از تحصیلت مرتبط و تخصص کافی برخوردارند و بر همین اساس انتخابمان را انجام دهیم؛ چرا که با این کار میدان خوبی در اختیار جوانان گذاشته می‌شود که تحصیلات و تخصص را در شورا به منصه ظهور برسانند و برای گرفتن مسئولیت‌های بزرگتر در آینده تمرین کنند.

    برچسب ها :